Switching Lives With Jeffree Star

Komentar

  1. Javiii

    Javiii11 jam yang lalu

    Why the giving me white chicks vibes 🤣

  2. Maya Jackson

    Maya Jackson11 jam yang lalu

    I’m sorry but all those bags look the same

  3. Ryan Conner

    Ryan Conner11 jam yang lalu

    Why do they look like Queen Latifah

  4. Luis Hernandez

    Luis Hernandez11 jam yang lalu

    Fucking fagits

  5. CEDL4072

    CEDL407211 jam yang lalu

    I'd still tap that 😎

  6. Strangula

    Strangula11 jam yang lalu

    I love both of the videos. I'm living for another collab between you 3.

  7. Michelle Tanner

    Michelle Tanner11 jam yang lalu

    Now I can’t tell who’s Ethan or Grayson. Only by voice

  8. Michy Rodriguez

    Michy Rodriguez11 jam yang lalu

    I cant tell them apart im scared 😂❤️

  9. Ashley Blackwood

    Ashley Blackwood11 jam yang lalu

    one of those bags could pay for my college tuition

  10. desiree vargas

    desiree vargas11 jam yang lalu

    Omg the twins look fucking gorgeous wtf

  11. Natasha Solorio

    Natasha Solorio11 jam yang lalu

    “It’s really loud”- Ethan quote I will never forget

  12. Shane Dunner

    Shane Dunner11 jam yang lalu

    Why tf is every body just switching to be gay like what the fuck?!

  13. WOLFQUEEN

    WOLFQUEEN11 jam yang lalu

    I like my plain cheap normal life .

  14. Valeria Ricardez

    Valeria Ricardez11 jam yang lalu

    Omg they look awesome

  15. TIffany De Alwis

    TIffany De Alwis11 jam yang lalu

    This is white chicks remade

  16. Katie Dutton

    Katie Dutton11 jam yang lalu

    Why does Ethan look like thanos at 11:47

  17. César Charles

    César Charles11 jam yang lalu

    I hate that they pretend they are poor

  18. Taylor Simone

    Taylor Simone11 jam yang lalu

    Shook that they didn't start the video with *"What's up guys? We're back!"*

  19. Jessica J.

    Jessica J.11 jam yang lalu

    Wow they look fucking beautiful 🤣 no joke!!!

  20. zoe d

    zoe d11 jam yang lalu

    lmao the moans when they were taking off the makeup... they're asking for the edits

  21. Qυҽҽɳ B

    Qυҽҽɳ B11 jam yang lalu

    I legit couldn’t tell which twin was which sometimes during this vid 😂

  22. Francisco Castillo

    Francisco Castillo11 jam yang lalu

    OMG getting dressed and makeup on is all fun and stuff, but once you take that make up off BEST FEELING EVER!

  23. Eleni Salas

    Eleni Salas11 jam yang lalu

    8:31 mood

  24. Victoria Plays

    Victoria Plays11 jam yang lalu

    what happend to you guys and james :(

  25. Donovan

    Donovan11 jam yang lalu

    They looked exhausted at the end

  26. Nayeli&0 K

    Nayeli&0 K11 jam yang lalu

    On the road to 10 subs any help would be appreciated Lol

  27. Michelle Cano

    Michelle Cano11 jam yang lalu

    I cant believe jeffree made me watch a dolan twins video.....

  28. Keira Lydon

    Keira Lydon11 jam yang lalu

    Dude wtf why are the Dolan Twins hotter than me as girls? I want a refund lol

  29. Becky Acosta

    Becky Acosta11 jam yang lalu

    Sister squad stocks dropped to zero

  30. Grace 3

    Grace 311 jam yang lalu

    Ur kidding he just spent my college tuition casually

  31. • daiii •

    • daiii •11 jam yang lalu

    9:24 I keep staring at how Jeffrees trying to push back his hair

  32. Kiara Ward

    Kiara Ward11 jam yang lalu

    Normal Dude Hair 😂

  33. Sylvia Garcia

    Sylvia Garcia11 jam yang lalu

    That was cute... Loved it..

  34. Grace Boucher

    Grace Boucher11 jam yang lalu

    Well of course he had to transform into jeffree. You think he’s just gonna show you his true alien form out of the gate?

  35. Elena O

    Elena O11 jam yang lalu

    That body though. 😍

  36. Toby Zheng

    Toby Zheng11 jam yang lalu

    Mom: omg that’s amazing. Dolan Twins: You have triplets now! Mom: what

  37. Cedeno Breanna

    Cedeno Breanna11 jam yang lalu

    Who else misses the sister squad😭😭😭😭😭😭😭

  38. Zo- Landdd

    Zo- Landdd11 jam yang lalu

    Y’all gay

  39. Julia Sandoval

    Julia Sandoval11 jam yang lalu

    No one: Kris Jenner: 27:15

  40. Vrinda Gagat

    Vrinda Gagat11 jam yang lalu

    #2ontrending The power of dolan twins😎

  41. TOASTY BOi

    TOASTY BOi11 jam yang lalu

    When they did the revel I was actually scared....3 Jeffree Stars is nightmare fuel for me XD I don't know why but it is.

  42. Lohit Nambiar

    Lohit Nambiar11 jam yang lalu

    The sister squad who?????! I only the STAR SQUAD!!!!!

  43. Rajasree C

    Rajasree C11 jam yang lalu

    Ethan fixing his hair is a mood

  44. Besabeauty

    Besabeauty11 jam yang lalu

    Am I the only one who sees Ricky Dillon in the back?

  45. Samantha Beugen

    Samantha Beugen11 jam yang lalu

    Nate’s reaction is iconic

  46. Erika morata

    Erika morata11 jam yang lalu

    4:36 bitch what the fuck! lmao that meme is so me right now hahahahahaa

  47. Leeanne Loewer

    Leeanne Loewer11 jam yang lalu

    Did his chain that got blurred say cunt?😂😂😂

  48. Addison Malone

    Addison Malone11 jam yang lalu

    Omg I could not tell the difference between the Dolan Twins when they were Jeffery star

  49. Maria Jose

    Maria Jose11 jam yang lalu

    jefree: using metal straws saving the planet also jefree: leaving them home and using plastic straws at taco bell

  50. FAITH MARTIN

    FAITH MARTIN11 jam yang lalu

    What about James

  51. César Charles

    César Charles11 jam yang lalu

    Jefree is so gentle , you can see it

  52. Carebear Stone

    Carebear Stone11 jam yang lalu

    When they’re all prettier girls than I am

  53. Lorrie Blanks

    Lorrie Blanks11 jam yang lalu

    You guys are so pretty 😍

  54. Natasha Doubnova

    Natasha Doubnova11 jam yang lalu

    why tf yall look like jojo characters with the gowns I-

  55. Junie A

    Junie A11 jam yang lalu

    Jeffree eats candy all day! 🤣🤣🤣

  56. DJ Dal

    DJ Dal11 jam yang lalu

    ok I love you guys

  57. Brooke McDowell

    Brooke McDowell11 jam yang lalu

    I couldn’t tell who was Ethan and who was Grayson in this video 😂 I could only tell by there voices

  58. Olivia Hutchison

    Olivia Hutchison11 jam yang lalu

    Okay white chicks work

  59. Rachel Miller

    Rachel Miller11 jam yang lalu

    LMFAOOOO the kid dancing in the window went to my high school 😂😂

  60. ItsDeja

    ItsDeja11 jam yang lalu

    Ummm White Chicks who💀💀