SUPPORTER INDONESIA SIAP PENUHI BUKIT JALIL MALAYSIA !!!

Komentar

  1. Izanaki Izanaki

    Izanaki Izanaki6 hari yang lalu

    Udh udh wajar indonesia darah darah pejuang wajar in aj bar bar Di kandang sendiri dan di kandang musuh jga barbar Bukan kami biadap tpi kami sudah keturunan dari pejuang

  2. ALEXANDER SAIDI -

    ALEXANDER SAIDI -8 hari yang lalu

    penuh pun kalah juga

  3. Nazrul Huda gilong

    Nazrul Huda gilong10 hari yang lalu

    Piala dunia ingat di indonesia hati²nalay

  4. Mohamad Harun

    Mohamad Harun11 hari yang lalu

    Di video sudah nyata salah blng malaysia ada adab. Emang malaysia ya. Jumlah kalian sedikit malaysia. Salam satu nyali jgan pandang indonesia sebelah mata indonesia lebih anarkis..dari malaysia

  5. Rinto Supriyadi

    Rinto Supriyadi18 hari yang lalu

    ULTRAS GARUDA NYALI JOOSSSS 👍👍

  6. Wan sYariez

    Wan sYariez18 hari yang lalu

    Indon 2x.. Siapa y baling batu dulu anjir

  7. ade patuanan

    ade patuanan18 hari yang lalu

    liat balas dendam nanti malingsiya!!!! nyawa dibayar dengan nyawa

  8. Lavish Mars

    Lavish Mars18 hari yang lalu

    HAHAHAHHAHAHA..YAKIN SIAP? HAA? SUPPORTER INDO YAKIN SIAP?HAHAHAHAHHA UDAH KALAH MAS...JGN BIKIN LAWAK BODO AMAT..TIDAK SOPAN?..HAHAHAH SUPPORTER INDO BIKIN MASALAH..MASIH ENGGAK SADAR DIRI LHO MAS..PAKAI AKAL YA MAS LAIN KALI..JGN LETAK AKALNYA DI BONTOT..LAGI SEKALI..HAHAHAHAHAHA

  9. Kim Yong

    Kim Yong19 hari yang lalu

    Lol warga indognesial

  10. Budaknakal Budaknakal

    Budaknakal Budaknakal19 hari yang lalu

    Ini bukan stadium Malaysia la..tengok kerusi saja dah tau kandang indon🤣🤣🤣

  11. Nur syafiq

    Nur syafiq19 hari yang lalu

    Tak sakai bukan budak2 bocah indog la

  12. Acui Duda

    Acui Duda19 hari yang lalu

    Tah Hape Hape Admin😂Nie Sebb Penalti x Goolass To

  13. Amis Adilla

    Amis Adilla19 hari yang lalu

    Sudah2 la kita ni saudara dan serumpun....xsemestinya penyokong timnas yg dtg semalam yg paling batu atau nk serang penyokong harimau Malaya.....bg indonesia pula sebenarnya yg menghina indonesia itu bkn la kami rakyat malaysia....tetapi ade salah seorang individu yg menghina indonesia...video ye pun ade kan... Jdi yang kami rakyat malaysia xpernah menghina korang....saya org malaysia...saya pun ade kwn org indonesia.. Tp kite org ok jew... Xpnah nk kutuk antara satu sama lain.....jadi tolong jgn bergaduh lagi.....kalau nk marah... Marah org yg menghina kamu

  14. Aiman Azman

    Aiman Azman19 hari yang lalu

    44 kerusi rosak tu edit dlm video sekali bongok

  15. Muhammad Syah

    Muhammad Syah19 hari yang lalu

    BUAT KALIAN EEEEENNNNNDDOONN ITU NASIHATT GUA TAJAMIN DULU MENTALITI AKAL DAN SUKAN KALIAN BARU OMONG SOAL BARBAR..

  16. Lala lili

    Lala lili19 hari yang lalu

    salam 5-2 / 2-0 Terima Kasih Indonesia kerana berjaya mengekalkan kekalahan di gbk and bukit jalil.. tahniah buat indonesia

  17. Nazmor Aiman

    Nazmor Aiman19 hari yang lalu

    Salam 2 0hahahahahahah nOOb

  18. Edwin Rivaldi

    Edwin Rivaldi19 hari yang lalu

    Min viral in penyongkong malay joget tik tok entah apa yg merasukimu😆

  19. misteri seantero

    misteri seantero19 hari yang lalu

    Belum injak2 kerusi,dari awal lagi indon dah baling batu pada UM sebelum masuk stadium

  20. Halimah Halimah

    Halimah Halimah19 hari yang lalu

    IDreporter terburuk dunia adalah IDreporter indom

  21. Syamil Soloz

    Syamil Soloz20 hari yang lalu

    Tapi kalah noob 😂

  22. Jamil Fikri

    Jamil Fikri20 hari yang lalu

    Salam 2-0 admin 😂😂

  23. JANGAN KOYAK YAA

    JANGAN KOYAK YAA20 hari yang lalu

    Mungkin di pikiran kalian bangga nunjuk di malaysia tapi percayalah di Mata kami memandang kalian ibarat low mentality yang ngak maju..maaf kerana jujur

  24. YOROKING #######

    YOROKING #######20 hari yang lalu

    Dua dua salah bukan sebab apa kalau Malaysia ketemu Indonesia

  25. Zulaikha Ghazali

    Zulaikha Ghazali20 hari yang lalu

    2-0 bro hahahahaa

  26. SKY aTack

    SKY aTack20 hari yang lalu

    Dari awal buat provok kata kita mula dulu malu la weh min...Yang lain jangan terasa pulak aku geram dengan admin ja yang lain ok

  27. aap danial lifestyle

    aap danial lifestyle20 hari yang lalu

    Monyet masuk stadium

  28. Ruul x

    Ruul x20 hari yang lalu

    2-0 mampusss

  29. Nasrul Razali

    Nasrul Razali20 hari yang lalu

    Merepek la kau indog. mana penuh dalam stadium rakyat NKRI mati kau tu. semua goyang nak datang. hahaha

  30. idlan Hakimi

    idlan Hakimi20 hari yang lalu

    Indonesia bodoh

  31. Zuhairi Hasan

    Zuhairi Hasan20 hari yang lalu

    Kalau aq jadi org Indonesia aku takkan minat sukan bola🤣🤣🤣🤣memalukan bangga lebih Klau nk menang balajar jadi org yg hati bersih

  32. IRFAN FAIZ

    IRFAN FAIZ20 hari yang lalu

    Kalau pak arab datang pasti kena habis-habisan

  33. IRFAN FAIZ

    IRFAN FAIZ20 hari yang lalu

    Indonsia kalah noop bodoh

  34. STAN X1 BEFORE ITS TOO LATE

    STAN X1 BEFORE ITS TOO LATE20 hari yang lalu

    Channel sotoy duduk umah je bukan tau ape pon...bacod

  35. lesung batu

    lesung batu20 hari yang lalu

    Aku sarankan kamu harus cari lg kesalahan pihak malaysia sb itu kerja kamu tp yg penting skuad kami menang dpt 6 points dr timnas kamu.....

  36. Muhammad Syahmi

    Muhammad Syahmi20 hari yang lalu

    Bodoh amet ini admin racist

  37. Ssup Gaming

    Ssup Gaming20 hari yang lalu

    Bacot admin

  38. Rendi YP

    Rendi YP20 hari yang lalu

    PSSI MBOKBE ANCOK

  39. #Muhamad Faisal

    #Muhamad Faisal20 hari yang lalu

    Kita semua Saudara. Kita satu rumpun. Kalo masalah olah raga boleh kita musuh/lawan.... Kita harus bersatu..... Salam dari Indonesia untuk saudaku masyarakat Malaysia....

  40. What Ever

    What Ever20 hari yang lalu

    Satu je nak bagitau, x perlu la nak dendam sangat. Dendam ni merugikan diri sendiri, x ada faedah pun nak simpan lama". Kalau betul cintakan negara just fokus dan teruskan sokongan, x kira menang atau kalah. Itu yang penting