Soul | Official Teaser Trailer

Komentar

  1. RandomEd !

    RandomEd !5 menit yang lalu

    "I really need a haircut. Can you FIT me in?" Fits in manhole

  2. Sen I Am

    Sen I Am8 menit yang lalu

    My man's name is *JOE*

  3. &&

    &&18 menit yang lalu

    -This look great! -0:54 -Why Pixar? WHY?

  4. Manao Jess

    Manao Jess21 menit yang lalu

    Always excited for Pixar movies.. 🔥🔥

  5. phaserra

    phaserra21 menit yang lalu

    Cowboy dance; "Don't forget to bring your kids"

  6. Azeriia

    Azeriia34 menit yang lalu

    AJR AJR AJR AJR!!!

  7. Atkins 814

    Atkins 81435 menit yang lalu

    What I want to be remembered by making a electric car company and a Private space company

  8. Marty Mighty

    Marty Mighty36 menit yang lalu

    AJR

  9. Chico Paranormal

    Chico Paranormal37 menit yang lalu

    I love the cowboy dance jsksosksosm

  10. Kiel

    Kiel39 menit yang lalu

    It will be one of those that makes us release a huge amount of emotions for a animation movie.

  11. John Erick Badiango

    John Erick Badiango41 menit yang lalu

    how the motorcycle that nearly got him passed by if there is a manhole opened?

  12. TheMoonlightIntheSky

    TheMoonlightIntheSky43 menit yang lalu

    I'll be there bext time.

  13. You Knew!?

    You Knew!?43 menit yang lalu

    Soul Mortal

  14. Oreo a God

    Oreo a God46 menit yang lalu

    Frozone when he’s retired.

  15. Jiabao Thanprachanh-Han

    Jiabao Thanprachanh-Han46 menit yang lalu

    0:49 when you are in a call of duty match and is on one health then jump over a small wall then die to a fall.

  16. Raphael Garcia

    Raphael Garcia46 menit yang lalu

    I think this movie will make a ton of law students quit law school

  17. Georgia Brizuela Relucio

    Georgia Brizuela Relucio48 menit yang lalu

    ❤️❤️❤️

  18. Bhawin Mittal

    Bhawin Mittal42 menit yang lalu

    OMG I LOVE YOU SO MUCH

  19. Xavier Musiq

    Xavier Musiq48 menit yang lalu

    YAY ANOTHER disney film with a BLACK PROTAGONIST t that's gonna spend the MAJORITY OF THE FILM IN ANOTHER BODY because living while black isn't a story worth telling **rejoices in sarcastic and dissapointed black man** 😍😍😍

  20. 최길수

    최길수54 menit yang lalu

    ㅋㅋㅋㅋ 떨어져서 죽은건가 ㅋㅋㅋ

  21. Ala Matulka

    Ala MatulkaJam Yang lalu

    I really don't understand the hate with the cowboy dance, I thought it was cute!😊

  22. Danyal Elia

    Danyal EliaJam Yang lalu

    Nice

  23. Dev PS

    Dev PSJam Yang lalu

    Indians already relate this to PUBG Mobile. Lol😜

  24. Nice Nice

    Nice NiceJam Yang lalu

    Look before you walk? Step?

  25. Luciano Limongi

    Luciano LimongiJam Yang lalu

    ÑELLLLDINCSON!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (solo algunos Hispanos lo entenderán xD)

  26. Yikes

    YikesJam Yang lalu

    If anyone's wondering what the song is, it's called overture by AJR :)

  27. Elver Galarga

    Elver GalargaJam Yang lalu

    Can't wait ti see It

  28. •Oxiliyah •

    •Oxiliyah •Jam Yang lalu

    Guys, can yall stop saying this movie is gonna be bad just cause of that cowboy dance? This is just the teaser trailer.. we havent seen the actual movie.

  29. Neerav Nerurkar

    Neerav NerurkarJam Yang lalu

    AJR music so cool

  30. Alex Cisterna

    Alex CisternaJam Yang lalu

    Kinda had an existential crisis

  31. herlock sholmes

    herlock sholmesJam Yang lalu

    This style of making faces as smooth and chubby as possible in an attempt to make them cute needs to die already

  32. GreenDPSlice

    GreenDPSliceJam Yang lalu

    Pixar film Finding Nemo:Fish has soul Toy Story:Toy has soul Cars:Cars has soul Soul:soul has soul

  33. jm iglesia

    jm iglesiaJam Yang lalu

    AJR 😍😍😍

  34. GameMoves2

    GameMoves2Jam Yang lalu

    And how will you get money to live?

  35. omg sir

    omg sirJam Yang lalu

    It is the first adult/child movie

  36. Dumb Movie Reviews

    Dumb Movie ReviewsJam Yang lalu

    Why’d y’all cancel Newt & Gigantic thoe

  37. animeclub

    animeclub2 jam yang lalu

    Oof

  38. evilovez .s

    evilovez .s2 jam yang lalu

    🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤

  39. Alvin Mwangi

    Alvin Mwangi2 jam yang lalu

    Aaah. So you're trying to make the best animation I've ever seen

  40. SeanReacts!

    SeanReacts!2 jam yang lalu

    Feels like ratatouille almost but not quite

  41. lowkey kilo

    lowkey kilo2 jam yang lalu

    From the studio that brought you Inside out, Up and *Coco* me: *uh-oh* (readying the tissues)

  42. Ryan

    Ryan2 jam yang lalu

    This looked interesting. Emphasis on looked. Why can't they just give us a slice of life movie for once?

  43. Aden Maulana

    Aden Maulana2 jam yang lalu

    Is this like inside out meets sing?

  44. Schmitt Djeson

    Schmitt Djeson2 jam yang lalu

    *1:15** L*

  45. Vee

    Vee2 jam yang lalu

    ok lol

  46. Jimmy Lee

    Jimmy Lee2 jam yang lalu

    can i know the music at the first part of this video?

  47. ainz ooal gown

    ainz ooal gown2 jam yang lalu

    Finally a good animation movie

  48. 김동원

    김동원2 jam yang lalu

    서울?

  49. CoffeeMelon

    CoffeeMelon3 jam yang lalu

    i love how you put ajr's overture in there

  50. S이사

    S이사3 jam yang lalu

    this movie concept came at the right time

  51. P BAYLOCK

    P BAYLOCK3 jam yang lalu

    Its too black to make the black guy black... Lets make him blue

  52. snatched wig

    snatched wig3 jam yang lalu

    Pixar, take notes from Paramount and SCRAP THE WHOLE BLUE SOUL THING PLOT WE ALL WANTED IT TO BE WHAT IT WAS BEFORE HE FELL DOWN THAT MANHOLE

  53. xBlueWolf

    xBlueWolf3 jam yang lalu

    That manhole changed a lot. I'm not sure if it'll be for the better or the worse yet though.

  54. Nieznajomy

    Nieznajomy3 jam yang lalu

    I want be remember beacuse i maked Next WW

  55. Nayun Asahina

    Nayun Asahina3 jam yang lalu

    Man they had us in the first half ngl

  56. helloctober 15

    helloctober 153 jam yang lalu

    PLAYLIST ADDED!

  57. Najwan Najib

    Najwan Najib3 jam yang lalu

    I was watching whiplash before this

  58. Yusry Sani

    Yusry Sani3 jam yang lalu

    Ahooo bakkkaaaa

  59. DynamoOX

    DynamoOX3 jam yang lalu

    A soul that have a soul inside

  60. T Hoffman

    T Hoffman3 jam yang lalu

    Wow subverge expectations much PIXAR

  61. Miriam Loayza

    Miriam Loayza3 jam yang lalu

    AJR!!