Resepi Kuih Lidah Buaya | Kuih Tradisional | Try Masak | iCookAsia | Kuih Raya

Komentar

  1. Maimunah Awaru

    Maimunah Awaru8 bulan yang lalu

    Sudu utk majerin tu sudu tablespoon ke

  2. Wahyu Wahyu

    Wahyu Wahyu8 bulan yang lalu

    Mau coba ah

  3. Sal Rkr

    Sal Rkr8 bulan yang lalu

    Mcm² kuih lidah buaya, lidah kucing

  4. Nor Azura

    Nor Azura8 bulan yang lalu

    tepung ubi & tepung gandum uli skli ke?..

  5. An me

    An meTahun Yang lalu

    Harus bikin 😍 makasih resepnya

  6. Ctsha Isa

    Ctsha IsaTahun Yang lalu

    Tq utk resepi n caranya.

  7. Saydatul Lydyana

    Saydatul LydyanaTahun Yang lalu

    Lain orng lain caranya,,,, saya buat dn jual,, resepi dn cara jauh beza....

  8. Anggun Zinnirah

    Anggun ZinnirahTahun Yang lalu

    Saydatul Lydyana opah sy dlu masukkan santan xsilap.btul ke

  9. Lady Alle

    Lady AlleTahun Yang lalu

    knpa sya punya x ranggup...

  10. Gp Persada

    Gp PersadaTahun Yang lalu

    Mcm mana nk bagi kuih ni,bila kita goreng dia naik n brlapis

  11. Ani Ana

    Ani Ana11 bulan yang lalu

    sebenarny resepi ni mcm x menjdi sngt.. resepi doh dia tu mcm betul dh.. tp nk bg dia kembg bancuh tepung jagung tak cair sngt agk2 mcm likat ok... leps tu sapa ats aduann dan gulung... klau dlm video dia tabur tepung ubi.. mcm x jd jd kembg pun kn tengk.

  12. Rosantibetul sekali mantapppRosanti

    Rosantibetul sekali mantapppRosantiTahun Yang lalu

    sedapnyeee

  13. Sha Ira

    Sha Ira2 tahun yang lalu

    Btul ke ni? Ini ka? Resipi nya? Klau begitu' kwn sya tipu la tu Dia ckp lidah buaya susah di buat ada air kelapa. Tpi bila tgok kt youtube senang ja? 😊😊

  14. Ani Ana

    Ani Ana11 bulan yang lalu

    air kelapa???? 😂. First time dengaq... mungkin lagi sedp... hahahha

  15. Ayu Firdaus

    Ayu FirdausTahun Yang lalu

    Sha Ira #tak semua kawan ckap bende yg btul..mkin dia tak mau kasih resepi yg benar

  16. iCookAsia

    iCookAsiaTahun Yang lalu

    Cubalah dulu resipi ini 😀😀

  17. muhd syafiq

    muhd syafiq2 tahun yang lalu

    betul ke resspi nie

  18. Samuel greyson

    Samuel greyson6 bulan yang lalu

    Betul

  19. Mat Kcik

    Mat Kcik10 bulan yang lalu

    Kuih lidah buaya

  20. kepala kentang

    kepala kentang2 tahun yang lalu

    kalau saya panggil kuih tiram 😊😊😊 tapi taktau belah mana yang panggil camtu

  21. Baby Lovers

    Baby LoversTahun Yang lalu

    kepala kentang ggggvg

  22. Nur Aziman

    Nur Aziman2 tahun yang lalu

    kat sabah pangil kuih lidah buaya tapi kalau dekat sabah kami letak susu nesprey...

  23. xoxo

    xoxo2 tahun yang lalu

    Buat utk raya ni. Ok gak:)

  24. iCookAsia

    iCookAsia2 tahun yang lalu

    Waah menarik juga tu!

  25. zombie 66

    zombie 662 tahun yang lalu

    sedapnye lidah krok ni

  26. Smita Honey

    Smita Honey2 tahun yang lalu

    hi can I get the ingredients in english plz thk

  27. iCookAsia

    iCookAsia2 tahun yang lalu

    Hey check out the english video here: idreporter.net/v/video-HzSQUzRrqZY.html

  28. Haidi Eda

    Haidi Eda2 tahun yang lalu

    1kg tepung gandum satu senduk mnyak msak(panas kan 1 biji telur ayam secubit garam.... dan air

  29. Ha Haa

    Ha HaaTahun Yang lalu

    Haidi Eda awk pakai resepi ni ye? Tkde tepung ubi tkpe?

  30. Haidi Eda

    Haidi Eda2 tahun yang lalu

    bancuh lah adunan dgn minyak msak dlm satu seduk klu tpung gndum nye sekilo.ltk tlur sbji

  31. Hafizah Hafiz

    Hafizah HafizTahun Yang lalu

    Haidi Eda kue

  32. Prescilla Prescilla

    Prescilla Prescilla3 tahun yang lalu

    kalau saya , saya cmpur tepung beras .

  33. laila raihan

    laila raihan3 tahun yang lalu

    kenapa x ranggup?? haiya

  34. Nur Aziman

    Nur Aziman2 tahun yang lalu

    kalau saya... saya guna minyak sapi sangat rangup

  35. Drizellia Amy

    Drizellia Amy3 tahun yang lalu

    Hello mcm mana nak kasi dia rangup?

  36. Sha Ira

    Sha Ira2 tahun yang lalu

    Ardy bugis. Bru sya faham tepung kn kanji dan minyk gaul bru simpan atas kn ok thnk???

  37. arDy BuGis LDu

    arDy BuGis LDu2 tahun yang lalu

    Drizellia Amy kalau nak rangup tepung kanji simpan minyak makan baru gaul baru sapuh di atas tepung yg sudah di golong tipis baru gulung kan dia baru potong potong aku sudah coba

  38. highlightstand trashdjjj

    highlightstand trashdjjj3 tahun yang lalu

    berapa ya. boleh dpt ??