Politik kaum tiada masalah, cuma jangan melampau, tidak adil

  • 5 Des 2019
  • 2 020
  •  30
Komentar

  1. putatdaun

    putatdaunBulan Yang lalu

    Sembanglah...cakap biar serupa bikin..kasi buang dulu geng Ultra2 Melayu dulu yg menghina Melayu yg x sependapat dgnnya dan hina bangsa2 yg lain..zaman dulu even ada pemimpin Ultra Melayu pun xde la secara terbuka merendahkan kaum lain...

  2. putatdaun

    putatdaunBulan Yang lalu

    Takde kuasa mmglah cakap manisssss....esok dah ade kuasa ketuanan Melayu lah jawabnyeee..sampai pemimpin Melayu buat salah songlap duit rakyatpun korang tak kisahhh..sampai nak tunggu rakyat tendang kau dlm PRU baru nak muhasabah!!podahh

  3. Muhammad Fitri Shamsudin

    Muhammad Fitri ShamsudinBulan Yang lalu

    Korang rasa x sekarang ni makan tahi dan minum air kencing 🤭🤭🤭

  4. Hang Sawa

    Hang SawaBulan Yang lalu

    Kalau umno perkauman..india dan cina dah tak hidup selesa kt malaysia 60 tahun beranak pinak..dah besar korang boleh pikir sendri..

  5. The story of old cabinet

    The story of old cabinetBulan Yang lalu

    Dalam songkok ada tandok

  6. King Charles

    King CharlesBulan Yang lalu

    Another kangkung leader

  7. Sathiya Silan

    Sathiya SilanBulan Yang lalu

    Hang sendiri salah satu punca utama menjadinya huru hara dlm Malaysia, cakap boleh kalahkan Deva... Cermin diri sendiri dulu bang ooi..

  8. Sathiya Silan

    Sathiya SilanBulan Yang lalu

    Puuuih... Paku dulang paku serpih Mengata orang dia yang lebih...

  9. Flarez Boyz

    Flarez BoyzBulan Yang lalu

    Kerajaan UMNOBNMACAIDEDAK, Kerajaan Kleptokrat. 1 dunia tanya 1MDB, BIJAN jawab CIMB. Al Jazeera nak buat temu ramah dgn bos malu, BIJAN pulak tunjuk samseng. Siang hari UMNOBNMACAIDEDAK kutuk cina, malam gi rumah cina minta duit. Tengku Adnan tau ni. Kalau nak beli barang, bolehlah pakai duit Tabung Haji sebab Zahid Komedi kata OK👌🏻. Kalau PDRM nak tangkap, berambus pulak ke Indonesia sembunyi, betul x Jamal Jamban ;)

  10. Meat Scepter

    Meat ScepterBulan Yang lalu

    Parti Lanun Bugis hahahah

  11. Meat Scepter

    Meat ScepterBulan Yang lalu

    "Politik kaum tiada masalah" tapi menafikan hak pribumi Sabah dan Sarawak. Belum termasuk hak Orang-orang Asal. Pigi mampos la UMNO!

  12. Apai Wekwek

    Apai WekwekBulan Yang lalu

    Politic perkauman lah politic paling kotor... Pikir pikirkan lah... Sebab boleh menjadi pergaduhan sesama rakyat sendiri...

  13. J. Me

    J. MeBulan Yang lalu

    xyah uji akal,tgk muka dh tau bodoh....

  14. Berani denganfakta

    Berani denganfaktaBulan Yang lalu

    takut hilang undi india cina.

  15. Berani denganfakta

    Berani denganfaktaBulan Yang lalu

    @Muhammad Fitri Shamsudin Penyokong bijak akan beri ruang kepada kerajaan semasa untuk tunaikan janji

  16. Berani denganfakta

    Berani denganfaktaBulan Yang lalu

    @Muhammad Fitri Shamsudin Tahap kutukan terhadap PH seolah olah mereka dah memerintah 10 tahun. Tak sama bro. Patut beri ruang.

  17. Muhammad Fitri Shamsudin

    Muhammad Fitri ShamsudinBulan Yang lalu

    1 saja saya nak bertanya adakah anda seorang penyokongnya overdose 🤔 ataupun penyokong yang bijak 🤔

  18. Muhammad Fitri Shamsudin

    Muhammad Fitri ShamsudinBulan Yang lalu

    Bila UMNO tidak tunaikan janji kau orang kutuk Aku nak tanya PH tak tunaikan janji nak kutuk x,1 lagi dibawah UMNO perkauman tidak jadi isu yang teruk di bawah PH Aku nak tanya macam mana, jadi pengundi biar bijak jangan taksub dan overdose 🤣

  19. Berani denganfakta

    Berani denganfaktaBulan Yang lalu

    @Muhammad Fitri Shamsudin sebab orang melayu bijak sokong PH sebab tu tak cukup dengan undi melayu sj

  20. Abg Netizen

    Abg NetizenBulan Yang lalu

    Mana squad Sabil???

  21. sam cassidy sam

    sam cassidy samBulan Yang lalu

    Squat sabil banjir kat trengganu tak g tolong pun...ape cete

  22. sam cassidy sam

    sam cassidy samBulan Yang lalu

    Yg melampaunye umno...

  23. Muthu Muthu

    Muthu MuthuBulan Yang lalu

    UMNO you can't run your party without racial

  24. Yong Hui Voon

    Yong Hui VoonBulan Yang lalu

    Ideology UMNO is rob, steal, terrorist

  25. Sue Sue82

    Sue Sue82Bulan Yang lalu

    Atok yg buat umno jadi terrorist n bla³!!!.. 😁😂😃😄

  26. blastoise96

    blastoise96Bulan Yang lalu

    Kalau cakap jangan melampau dan bertoleransi tolonglah pecat Papagomo dari EXCO. Dah la beruk tu bagi cadangan untuk tarik hak mengundi dari kaum bukan bumi.

  27. Panglimanayan Nayan

    Panglimanayan NayanBulan Yang lalu

    Dua pemuda UMNO cakap tak serupa bikin sana tak kena sini tak kenal lu saja yang kena orang susah

  28. Jefri Rahman

    Jefri RahmanBulan Yang lalu

    Entah lah korang ni. Tak habis dgn merompak aje. Tolong lah sikit rakyat yg miskin. Pandang lah sikit kat bawah. Jangan pandai ckp mulut manis. Jangan jadi mcm presiden buat harta aje.

  29. sooria pragass

    sooria pragassBulan Yang lalu

    First you control Pasir Salak. He is barking like no tomorrow. Hindus all over the world are watching you.

  30. Hooi Suan Lee

    Hooi Suan LeeBulan Yang lalu

    🤣😂😄

  31. Ali Baba

    Ali BabaBulan Yang lalu

    Mat Rempit wawasan 2030

  32. alienheroes alien

    alienheroes alienBulan Yang lalu

    berjuanglah demi islam kerana islam itu menjamin keadilan kepada seluruh manusia tanpa mengira bangsa,semua org dijamin mendapat keadilan

  33. Meat Scepter

    Meat ScepterBulan Yang lalu

    Islam™

  34. Ajeeb

    AjeebBulan Yang lalu

    Ye la tue

  35. Hamra Idadan

    Hamra IdadanBulan Yang lalu

    Peminpin muda gini yg kita mahu.. Berilah peluang org muda yg berwawasan pula yg mentadbir negara

  36. mugun san

    mugun sanBulan Yang lalu

    Tapi sokong dedak macam Mana?

  37. Mohdnorhazazidi Isnin

    Mohdnorhazazidi IsninBulan Yang lalu

    REALITINYA NAJIB KATA DIA KENA TIPU DGN JO LO .. RUPANYA PEMIMPIN UMNO@PERDANA YG KE-6 TU BODOH MCM LEM .. 💎💎💎

  38. mugun san

    mugun sanBulan Yang lalu

    You are right!!!

  39. MerahSilu Nuar

    MerahSilu NuarBulan Yang lalu

    Pundekkkk ko asyraf.. parti satu bangsa tulah parti perkauman mcm umno

  40. mugun san

    mugun sanBulan Yang lalu

    @Akmal Kaswan kamu sokong penyamun,?

  41. Akmal Kaswan

    Akmal KaswanBulan Yang lalu

    MerahSilu Nuar pemimpin phancing ko tu bole ke pikir macam mamat ni?? Takde kan,, dh la extream, hidupkan idologi komunis, macam2 lagi yg ph ko tu buat,, sepanjang pemerintahan tak pernah fikir pasal perpaduan, yg tawu nak fikir spe nka jadi pm la, parti pon terumbang ambing,, hmm bnyak2 la fikir wahai macai,

  42. ahkee369

    ahkee369Bulan Yang lalu

    Maksudnya bagi UMNO PA$$$ .... rasuah, klepto, curi tak apa .... hanya jangan melampau .... macam Bosku curi berpuluh billion boleh diterima .... tak perlu Malu, tak malu, PA$$$ halalkan dosa, tak perlu takut Neraka???

  43. Jeff Hardyz

    Jeff HardyzBulan Yang lalu

    Yang rasis ni dap..melayu PAN,PKR hilang telo kecut senyap takut kan dap..😅

  44. mugun san

    mugun sanBulan Yang lalu

    @Meat Scepter kamu=setan

  45. Meat Scepter

    Meat ScepterBulan Yang lalu

    @Jeff Hardyz DAP = Komunis. Jadi pihak Komunis lah yang majukan Pulau Pinang😂🤣

  46. rempit rempit

    rempit rempitBulan Yang lalu

    @Jeff Hardyz mca pn komonis tgk fkta

  47. Jeff Hardyz

    Jeff HardyzBulan Yang lalu

    @xValsion ya salah dap..ltte..komunis..asal dari dap..cai tau jilat ja..siang malam bau hancingss😅

  48. Arie Hangara

    Arie HangaraBulan Yang lalu

    pasir salak buat Umno benci dengan perangai yang tidak membina