PENCIL Stuck In EYE Prank On My GRANDMA!!! (INTENSE)

Komentar

  1. Prettyboyfredo

    Prettyboyfredo5 bulan yang lalu

    60K likes within 24 hours for the next video β˜ΊοΈπŸ’•

  2. noelle hill

    noelle hill6 hari yang lalu

    U the king of pranks

  3. Lukas Mohney

    Lukas Mohney21 hari yang lalu

    I’ve your tee

  4. Manasrion Hammond

    Manasrion Hammond2 bulan yang lalu

    Ok

  5. Rampage Dxddy

    Rampage Dxddy10 jam yang lalu

    She started praying that’s love

  6. Ginna-Lea Chapman

    Ginna-Lea Chapman19 jam yang lalu

    🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣sooo she see poop heh hahahaha

  7. Mr.E b

    Mr.E b2 hari yang lalu

    Savage granny begining of video

  8. Mr Dark

    Mr Dark3 hari yang lalu

    Ur stupid

  9. Thecrazydira

    Thecrazydira3 hari yang lalu

    The grammar so kind β€οΈπŸ™

  10. Kira Kirkland

    Kira Kirkland4 hari yang lalu

    yo grama is a gangster

  11. Yahel Sifuentes

    Yahel Sifuentes4 hari yang lalu

    R

  12. Larry Job

    Larry Job5 hari yang lalu

    Come on fredo dont play with ur grams emotions like that...the luv is deep tho...wonderful family

  13. Larry Job

    Larry Job5 hari yang lalu

    Come on fredo how you shiting ur pants at 25 lol...πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  14. soccermonster 91

    soccermonster 915 hari yang lalu

    Bro you almost gave granny a heart attack no 🧒

  15. Kawkaw Pwaals

    Kawkaw Pwaals7 hari yang lalu

    She funny lmao

  16. The cool Cousins

    The cool Cousins8 hari yang lalu

    91 years

  17. Explicit King

    Explicit King8 hari yang lalu

    does malik got heels on ?

  18. Omonisis Ominisis

    Omonisis Ominisis9 hari yang lalu

    He bullied him πŸ˜‚

  19. jcoldsore

    jcoldsore9 hari yang lalu

    Malik was born with those airpods on.

  20. lisa Simpson plays

    lisa Simpson plays10 hari yang lalu

    The beginning is weird he said uuuhhh ahhhhhhh auhhhh then I’m just here like πŸ˜πŸ˜‘πŸ˜πŸ€­ Awwww I’m crying

  21. Jehovany Perez

    Jehovany Perez10 hari yang lalu

    She got drip with that clout glass

  22. DON polo

    DON polo11 hari yang lalu

    Ur granma is too funny broπŸ˜…

  23. Chris Ervin

    Chris Ervin12 hari yang lalu

    That was harsh but I still love you

  24. FrostyyHapec _

    FrostyyHapec _13 hari yang lalu

    Cuhhh had to spill the cereal😞πŸ₯Ί

  25. FrostyyHapec _

    FrostyyHapec _13 hari yang lalu

    She said I'm 91 fuck you😭😭😭

  26. Pablo Garcia

    Pablo Garcia15 hari yang lalu

    Malik

  27. Dankk Mane

    Dankk Mane17 hari yang lalu

    In the couch there was something that looked like an animal skull

  28. Jennifer Brown

    Jennifer Brown18 hari yang lalu

    Malik look good in that drip too lol gma love her babies she’s so sweet

  29. Jennifer Brown

    Jennifer Brown18 hari yang lalu

    Lmao I love ur gma she’s hilarious I wanna meet her haha

  30. Liane Camper

    Liane Camper19 hari yang lalu

    You kidding

  31. Phillepe Castillo

    Phillepe Castillo19 hari yang lalu

    She’s so freaking caring πŸ˜‚πŸ₯Ίβ€οΈ

  32. Kenny Pierre

    Kenny Pierre19 hari yang lalu

    β€˜!’!!?.! ?!!!!” ? ??

  33. Devonte Cage

    Devonte Cage21 hari yang lalu

    You got this prank from cj so cool make sure yall subscribe

  34. Miles Robinson

    Miles Robinson22 hari yang lalu

    Wow She's 91 well good she's hanging in there. LOL! She hit you!

  35. Andrea Gonzalez

    Andrea Gonzalez23 hari yang lalu

    U guys are going to give her a heart attack

  36. Lyric Bacon

    Lyric Bacon23 hari yang lalu

    Malik not even wearing socks in Fredo house and Fredo isπŸ˜‚

  37. Jean Noesil

    Jean Noesil25 hari yang lalu

    It's been sore for my parents. So I want to help my parents

  38. Jean Noesil

    Jean Noesil25 hari yang lalu

    I don't have Instagram but I really want to be your personal assistant

  39. Duran Campbell

    Duran Campbell26 hari yang lalu

    I wanna be your personal assistant

  40. Erick Walters

    Erick Walters27 hari yang lalu

    L0l 🀣🀣🀣🀣mi a dead loooooooooord🀣🀣🀣🀣🀣

  41. hardwrapsYT

    hardwrapsYT29 hari yang lalu

    did anyone else cry

  42. MeloKidBeats 1

    MeloKidBeats 129 hari yang lalu

    She’s blessed to be 91 but she thuggin

  43. TMT Buzz Officiel

    TMT Buzz OfficielBulan Yang lalu

    am gonna get tha hell out here lol

  44. P&TY Twinzz

    P&TY TwinzzBulan Yang lalu

    Prank legend

  45. dorgalli2008

    dorgalli2008Bulan Yang lalu

    Ur fucked up

  46. Royce Chandler

    Royce ChandlerBulan Yang lalu

    that liquid ass uh prank on yo self lmao, the sacrifices you make for the page wild lmao

  47. hoff nicht kleiner

    hoff nicht kleinerBulan Yang lalu

    she could get an heart attack bro don’t play wit dat

  48. Jermiah Camacho

    Jermiah CamachoBulan Yang lalu

    bro she’s 91 she coulda had a heart attack πŸ€¦πŸ½β€β™‚οΈ

  49. Cody Gipson

    Cody GipsonBulan Yang lalu

    Is it just me or does Malik always have his AirPods in πŸ˜‚πŸ˜‚

  50. Troop Vining

    Troop ViningBulan Yang lalu

    Bro please don’t do this to her no more lmao πŸ˜‚

  51. Steven Molina

    Steven MolinaBulan Yang lalu

    She so nice

  52. Mr BigDaddyy

    Mr BigDaddyyBulan Yang lalu

    Fredo.. can I get a like?😁

  53. lil_ken1245 roblox

    lil_ken1245 robloxBulan Yang lalu

    Hey bro

  54. Jos_ iah

    Jos_ iahBulan Yang lalu

    We need more gmas like this oh my gawddddd πŸ’€ I love this women πŸ˜‚

  55. ciara levy

    ciara levyBulan Yang lalu

    πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  56. Mpho Jermain

    Mpho JermainBulan Yang lalu

    i wanna win 10k please

  57. Jacob Haten

    Jacob HatenBulan Yang lalu

    Really don’t do em the morning I was just thinking about you today and then I wanna I was gonna was a really long day and then we goin was the day you were coming to pick y’all off and I didn’t want y’all going on my way home from school 🏫 I wanna was the day that we had a drink I gotta wanna is the way you πŸ‘ΌπŸ½πŸ§‘πŸ½β€πŸ’»πŸ§‘πŸ½β€πŸ’»πŸ§‘πŸ½β€πŸ’»πŸ§‘πŸ½β€πŸ’»πŸ§‘πŸ½β€πŸ’»πŸ‘©πŸ½β€πŸ’»πŸ‘¨πŸ½β€πŸ­πŸ‘¨πŸΏβ€πŸ’»

  58. mohammad zarghami

    mohammad zarghamiBulan Yang lalu

    so funny man

  59. april maylor

    april maylorBulan Yang lalu

    C

  60. Jdjd Jxjxjxzk

    Jdjd JxjxjxzkBulan Yang lalu

    Yall gonna give her a stroke

  61. Gaming with Jay

    Gaming with JayBulan Yang lalu

    Come on mane,why u do granny like that she gone have a heart attack

  62. HappyHearts

    HappyHeartsBulan Yang lalu

    I almost cried with her 😭

  63. Kylne Mchili

    Kylne MchiliBulan Yang lalu

    Your so crazy really she could have heart attack it’s so hilarious πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚