Moneybagg Yo - Relentless Again (Official Music Video)

Komentar

  1. Carl Peterson

    Carl Peterson4 jam yang lalu

    I love it motivation it's real out here for 2020 l see clear now Thank you Lord

  2. bertracity coll

    bertracity coll21 jam yang lalu

    πŸ”₯πŸ”₯ πŸ”₯

  3. Tiffany Evonne

    Tiffany EvonneHari Yang lalu

    πŸ”₯πŸ’―πŸ”₯πŸ’―πŸ”₯πŸ’―

  4. Brittany Johnson

    Brittany JohnsonHari Yang lalu

    πŸ‘‹

  5. Ciara LastQueen

    Ciara LastQueen2 hari yang lalu

    So underrated πŸ’―β€ΌοΈπŸ”₯

  6. RON 100

    RON 1002 hari yang lalu

    idreporter.net/v/video-8TXDlswV6zA.html

  7. Yooo Oooo

    Yooo Oooo2 hari yang lalu

    IT’S DOLPHHHHH

  8. Moi Salgado

    Moi Salgado3 hari yang lalu

    He's a fucking beast this song is pure Fuego. Stop playing one of the hardest in the rap game . I Salute you money from MEXICO πŸ’ͺ 733 LIL PAKISTAN .R.I.P BULLDOG

  9. piyo

    piyo3 hari yang lalu

    Bro.. dis shit slaps... but to soon my g.. this shoulda been on the end of the wave !

  10. Sonya W.

    Sonya W.4 hari yang lalu

    West Junction in this mfπŸ€‘πŸ€‘#fordrd#bih

  11. Greg Hill

    Greg Hill5 hari yang lalu

    Niggas fuck up but want they bitch perfect πŸ’―

  12. HOME MADE

    HOME MADE8 hari yang lalu

    SMOKE N RIDE OUT ! πŸ’― !

  13. Babatunde V1

    Babatunde V18 hari yang lalu

    πŸ”₯

  14. Teodoro Valeriano

    Teodoro Valeriano8 hari yang lalu

    This shit hit

  15. Kevin Hooks

    Kevin Hooks9 hari yang lalu

    How you gon fold sumtin that don’t bend πŸ’₯πŸ’₯

  16. Larnell Nelson

    Larnell Nelson10 hari yang lalu

    Is it going to get easier

  17. Robert McFadden

    Robert McFadden9 hari yang lalu

    It can but it gets harder before it gets easier. There is hope.

  18. New Trucker Marv HighMiles

    New Trucker Marv HighMiles10 hari yang lalu

    Oh this dude on super πŸ”₯!!!He on GO !!! Fire Rap Artist πŸ’ͺ

  19. pk_1

    pk_110 hari yang lalu

    Moneybagg that nigga yoπŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

  20. ITZBawgin 065

    ITZBawgin 06511 hari yang lalu

    Damn he didn’t even get Alvin credit to be in. The song

  21. Montase McCleave

    Montase McCleave8 hari yang lalu

    🀣

  22. Milwaukee Quel G

    Milwaukee Quel G11 hari yang lalu

    πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

  23. MrJeromesmith162

    MrJeromesmith16211 hari yang lalu

    I swear the dumpster juice these fools passing off as rap these days is ridiculous

  24. Troy Wilmoth

    Troy Wilmoth12 hari yang lalu

    Straight πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯moneybagg never disappoints πŸ’―πŸ’―

  25. Susan Baldwin

    Susan Baldwin15 hari yang lalu

    This is my guy a real spitta .2020 who's bumping this...

  26. Michelle Williams

    Michelle Williams6 hari yang lalu

    Susan Baldwin me

  27. Smil Garrt

    Smil Garrt15 hari yang lalu

    And that's a fact

  28. Christian Diaz

    Christian Diaz15 hari yang lalu

    Moneybag really put so much feeling into this song, songs like these are the best, songs now a days suck when it comes to lyrics

  29. Christian Diaz

    Christian Diaz15 hari yang lalu

    "Exes in my DM, see them, look, I'm a whole new nigga But it's always one bitch who stay down, so I labeled her realer." This is so true, a lot of bitches left me when I was broke and now that I'm balling they trynma come bavk

  30. Christian Diaz

    Christian Diaz15 hari yang lalu

    More songs like these please !!! So damn motivated

  31. George Bajalieh

    George Bajalieh15 hari yang lalu

    I cleared 3 million I have no fellings

  32. Camllie Smith

    Camllie Smith16 hari yang lalu

    Moneybagg why all your albums like finesse... why wont u fuck with brah get him out his feeling straighten this bullshit between yall u in in a better position when yall was in the up both yall music was fire..

  33. Luis Capestani

    Luis Capestani16 hari yang lalu

    Need to do a show in Hartford Connecticut

  34. Andrea Simpson

    Andrea Simpson17 hari yang lalu

    Real shit πŸ’―πŸ”«

  35. James Brown

    James Brown17 hari yang lalu

    @MoneyBagg Yo L.T.P.F.J

  36. Anthony Fears

    Anthony Fears17 hari yang lalu

    Too real

  37. Oliver Breitenwischer

    Oliver Breitenwischer17 hari yang lalu

    Every one of you relentless don’t listen to people that make you feel like you aren’t the fucking shit, you are all the Ones that gonna change the world 🌎

  38. Irving Honesty

    Irving Honesty18 hari yang lalu

    When this came out I replayed it over 20times it hits Different. They way he spit the bars are unparalleled

  39. Quanita Atkinson

    Quanita Atkinson18 hari yang lalu

    πŸ—£οΈπŸ’žπŸ’žπŸ’žπŸ’žπŸ’žπŸ€ž My fav!!!!!

  40. BMG Bill

    BMG Bill18 hari yang lalu

    Realist song nbs

  41. Yung StΓΈry

    Yung StΓΈry18 hari yang lalu

    Here again😴πŸ”₯

  42. Raymond Claros

    Raymond Claros19 hari yang lalu

    Yeah Ay, I'm in the relentless stage of this shit Once again, yeah Don't know how I talked 'bout money back when I was poor (how you do that?) Had to speak it to existence like a magic show (abracadabra) I never been selfish (never, never) But I also never had shit (never again) In my head, I wasn't average Smokin' lil' blunts but I never was embarrassed (skimp) Never liked to play the game on easy Like you my attorney, no matter what, you believe me (trust) Gettin' crossed cut deep, internal bleeding (hurt) Bad vibes 'round me, I ain't need them (nope) My niggas don't know this, but sometimes (what?) I ride low-key with a big iron I just wanted to feel normal one time (one time) On life, I'ma go when it's crunch time (take off) Exes in my DM, see them, look, I'm a whole new nigga (look at me, ho) But it's always one bitch who stay down, so I labeled her realer (trill) I see you throwin' shots on your Insta-Snap Ay, I don't fight hoes but can get you slapped (play) You ain't livin' like that, bitch, chill out (chill out) And, you ain't livin' like that, bitch, chill out (hold up) Hoes dream to come up off a nigga, they just lookin' at you as a ticket When they took the Act', it's like I lost my nigga You might say I'm trippin' but I miss it (I miss it) Had shootouts with a frenemy, thinkin' I'ma kill him when I catch him (on life) He got locked up by the grace of God, if they let him out I'm gettin' at him (ain't forget) Ay, fuck Moneybagg Yo, he a ho, he ain't never did shit He ain't this, he ain't that, ay, yeah, I hear you bitches talkin' Yeah, through the Internet I'm everywhere they say I can't go I'm doing everything they said I wouldn't do I'ma keep my feet in these bitches' chest And I ain't lettin' up I got niggas in they feelings (how?) 'Cause I ain't giving out handouts (what else?) I got hoes pourin' dirt on my name (damn) 'Cause they know I got a bag now (what they do?) Tryna infiltrate the squad Makin' up shit, knowin' it ain't accurate (foul) Bitches be fuckin' for Jordans Thinkin' they important, knowin' they ain't havin' shit (ah) Just cleared three million, nose in the ceiling, I ain't got no feelings (I'm up) And still fuck around, hamper full of dope, you think it got clothes in it I'm in here now on some more shit (more shit) Diamonds ocean, they in motion (water) I'm like Wiz how I'm smokin' (choke) Kush stinkin', halitosis (woah, shit) Niggas fuck off but want they bitch perfect You bought her this and that, she ain't worth it Sackin' up dope and shit but you ain't serve it Sing when that pressure on, you was nervous They see what I spend, I make 'em go in That high-class living a trend (right now) How you gon' fold somethin' that don't bend? (Huh?) Ay, I'm relentless again (I'm here) Ay, look, I'm back on it See I know what y'all thinkin' when I said, "Reset" That that was just a title or some shit to y'all Nah, I'm talkin' 'bout like I was really gon' put myself back at the beginning stage of the shit How I came in with that hunger, that aggression (talk to 'em) Yeah, relentless

  43. Victoria Bell

    Victoria Bell19 hari yang lalu

    Am I the only one that thinks he sounds like dolph

  44. Trina Holston

    Trina Holston16 hari yang lalu

    Must be a Tennessee thang

  45. Steezy Loso

    Steezy Loso19 hari yang lalu

    Nigga sound like gotti smh

  46. Manuel III

    Manuel III20 hari yang lalu

    So hardd

  47. Thibaut Peiffer

    Thibaut Peiffer20 hari yang lalu

    Only real ones here πŸ’ͺ No like beggars

  48. FAzE GeKOr

    FAzE GeKOr20 hari yang lalu

    Who watching in 2020πŸ”₯

  49. Jadavis Sanders

    Jadavis Sanders21 hari yang lalu

    He hard ahh hell

  50. Jason Waller

    Jason Waller23 hari yang lalu

    took him time to grow on me but this is a old head Stamp Playa

  51. Ciala Jones

    Ciala Jones24 hari yang lalu

    😈 vibes

  52. Troy Johnson

    Troy Johnson24 hari yang lalu

    How you gone fold something that don't bend. 😡😡

  53. Texas Boy

    Texas Boy25 hari yang lalu

    MoneybagYo πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”Œ

  54. Drewbert 420

    Drewbert 42025 hari yang lalu

    πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯🌬4️⃣2️⃣0️⃣

  55. Autumn Wilson

    Autumn Wilson26 hari yang lalu

    Omgg this is my jam. I love when he say " u ain't living like that, b*tch chill out"

  56. Mike Lee

    Mike Lee26 hari yang lalu

    He real i understand relentless me to me. To πŸ’―πŸ™πŸ‘€βŒšπŸ’―

  57. Nicole Askew

    Nicole Askew27 hari yang lalu

    J8

  58. not a man

    not a man28 hari yang lalu

    Got me thrue fkn 2019 thanks πŸ’°

  59. Joker Litunechi

    Joker Litunechi28 hari yang lalu

    idreporter.net/v/video-Yhl3AxjDJU4.html Litunechi Napoleon Relentless Again

  60. Dominique Morris

    Dominique Morris29 hari yang lalu

    Rs...

  61. Juan Martines

    Juan Martines29 hari yang lalu

    He always got the best beats

  62. Indra Taylor

    Indra Taylor29 hari yang lalu

    πŸ‘πŸΏπŸŽ΅πŸŽΆπŸ˜πŸ™πŸΏπŸ’–βœŠπŸΏ

  63. Ghost Sincere

    Ghost Sincere29 hari yang lalu

    bitch!

  64. Vandell Mitchell

    Vandell Mitchell29 hari yang lalu

    Play me some R&B old at Holy to the beat