Moneybagg Yo - Relentless Again (Official Music Video)

Komentar

  1. Xim- R6siege -apeX

    Xim- R6siege -apeX4 jam yang lalu

    Nice flow, btw u mind if I use this song in a montage?

  2. Christopher Bridges

    Christopher Bridges6 jam yang lalu

    Shout out to dat boi moneybagg but a lot of your fans is pussy they listen to you and thank they thug what part of the game is that big fact πŸ’―πŸ’―πŸ’―

  3. Marc zoe

    Marc zoe8 jam yang lalu

    This nigga dope

  4. TheRealCarlos \

    TheRealCarlos \13 jam yang lalu

    "He got locked up by the grace of god. If they let him out I’m gettin’ at him (I ain’t forget)"

  5. MunrraLoquendo19

    MunrraLoquendo1914 jam yang lalu

    Does anybody love the style of Moneybagg too?

  6. Prinse Faim

    Prinse Faim16 jam yang lalu

    NO LIE THIS THE HARDEST SHT OUT!

  7. Elizabeth Ramirez

    Elizabeth Ramirez16 jam yang lalu

    Hell yea I fuck with this 😎

  8. Mike 1204

    Mike 120417 jam yang lalu

    My dog said how u gun fold something that can’t bend I felt that shit πŸ’― πŸ’―

  9. Beats By White Lion

    Beats By White Lion18 jam yang lalu

    this song go CRAZY

  10. Janyra Thompson

    Janyra Thompson22 jam yang lalu

    His fine ass ❀️

  11. Janyra Thompson

    Janyra Thompson22 jam yang lalu

    This song make you get on your shit

  12. pablo rey

    pablo reyHari Yang lalu

    Catch your breath Moneybagg yo πŸ˜…

  13. Yung Blazer

    Yung BlazerHari Yang lalu

    MoneyBagg Yo Is Hard G $$

  14. pritesh tailor

    pritesh tailorHari Yang lalu

    Moneybagg KILLED this Beat

  15. Alasia Humber

    Alasia HumberHari Yang lalu

    Moneybagg Yo definitely been in his bag that's why he won't let up on you hoes. Stop hating and go get you a bag lol if this don't motivate you idk what will

  16. courtney janay

    courtney janayHari Yang lalu

    Damn yo

  17. Alexis Perez

    Alexis PerezHari Yang lalu

    This shit hits harder than my dad😀

  18. James Williams

    James WilliamsHari Yang lalu

    Man, I felt that shit! Especially with the visual.

  19. Dareal Juicyy

    Dareal JuicyyHari Yang lalu

    Me and my gf song

  20. King Dolo

    King DoloHari Yang lalu

    Half yall mfz aint even from memphis, hush yal sound dumb asf lol talking about a city u never been to

  21. Tiff

    Tiff2 hari yang lalu

    πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

  22. The Analyzer

    The Analyzer2 hari yang lalu

    Just found this. This slap hard when you can relate #Salute

  23. Brandon Philmon

    Brandon Philmon2 hari yang lalu

    I hit repeat errtime this come on

  24. Sakiina Ali

    Sakiina Ali2 hari yang lalu

    πŸ’―πŸ’―πŸ’―πŸ’―πŸ’―πŸ’―πŸ”ŠπŸŽΆTruth

  25. T Banddz

    T Banddz2 hari yang lalu

    I got hoes pourin dirt on my name cause they know I gotta bag now🀯🀯🀯

  26. steezy151

    steezy1512 hari yang lalu

    How you gon fold somethin dat don't bend/ look I'm relentless again!

  27. Queen Zbaby

    Queen Zbaby2 hari yang lalu

    Real shit

  28. hollywood trick

    hollywood trick2 hari yang lalu

    Niggas fuck off but want they bitch perfect ?

  29. Jason bobo

    Jason bobo3 hari yang lalu

    That boy. Got Alvin and the Chipmunks on the track shit hard. Frfr Memphis shit forever

  30. Mildenzel Malcolm Davis

    Mildenzel Malcolm Davis3 hari yang lalu

    10000000000000000000000000000000% that shit happen today to real shit. ask

  31. Tyler Dean

    Tyler Dean4 hari yang lalu

    friend: bro put the game on easy its kinda hard Me: 0:30

  32. Chrystal Tennyson

    Chrystal Tennyson4 hari yang lalu

    πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘real hood music

  33. Rodrekuis Montgomery

    Rodrekuis Montgomery4 hari yang lalu

    Motivation on God himself

  34. Nadine Black

    Nadine Black4 hari yang lalu

    Yup you def my #1 favorite

  35. mohamed elmaghraby

    mohamed elmaghraby4 hari yang lalu

    😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😦😦😦😦😦😦😦😦😠😠😠😠😠😠

  36. Nasa Nasa

    Nasa Nasa4 hari yang lalu

    I'm everywhere they say I can't go

  37. Dave

    Dave5 hari yang lalu

    I felt this my nigga ....keep it real 100

  38. Floyd Thompson

    Floyd Thompson5 hari yang lalu

    Is that a pit puppy?

  39. zach bell

    zach bell5 hari yang lalu

    Moneybagg fire as f don’t get me wrong but Idk why he’s not bigger than he is, then again a lot of the new age rappers don’t care about radio air time sooo

  40. edylc one

    edylc one3 hari yang lalu

    TrueπŸ’―

  41. Corey Wright

    Corey Wright5 hari yang lalu

    MoneyBagg you hard ascent nigga got Texarkana,Tx rocking with this one my guy πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

  42. Jessie McFadden

    Jessie McFadden5 hari yang lalu

    I got something to this track link up πŸ’°.

  43. EBM ExoticBaby23

    EBM ExoticBaby235 hari yang lalu

    My nigga moneybagg yo my dad my everything no homo

  44. itsme bish

    itsme bish5 hari yang lalu

    Look I'ma whole new nigga

  45. Terrel Smith

    Terrel Smith5 hari yang lalu

    You FEEL this song in yo chest.!!

  46. ShanTavia Williams

    ShanTavia Williams5 hari yang lalu

    πŸ—£πŸ”₯

  47. julioyescas27

    julioyescas275 hari yang lalu

    Got niggas in they feelings cause i ain't givin hand outs.

  48. 317th power 317th power

    317th power 317th power5 hari yang lalu

    ralo or finesse??😴 he talkn bout one of em

  49. edylc one

    edylc one3 hari yang lalu

    Finesse(local/personal). Ralo don't concern him.

  50. wonderXD ?? ??

    wonderXD ?? ??6 hari yang lalu

    This song is dedicated to the real niggas out here πŸ’―πŸ˜ˆ

  51. Teshia Mason

    Teshia Mason6 hari yang lalu

    πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

  52. Eric Lozano

    Eric Lozano7 hari yang lalu

    MAN FUCK HO GOTTI!!!! i fuck wih young dolph and moneybagg cant forget key glocckkk

  53. Cesar Guerrero

    Cesar Guerrero7 hari yang lalu

    Please don’t outplay this song

  54. Promise Manley

    Promise Manley7 hari yang lalu

    Checc Out #BACCWOOD HIS SHIT πŸ”₯πŸ”₯

  55. King Bronze

    King Bronze8 hari yang lalu

    My niggas don’t know this but sometimes I ride low key wit a big iron..I just wanna feel normal one timeβ€™πŸ’―πŸ’―πŸ’―πŸ’―real ass nigga ‼️‼️

  56. Tyriq The Pharaoh

    Tyriq The Pharaoh8 hari yang lalu

    Mane This Goes Hard!

  57. brian oakley

    brian oakley8 hari yang lalu

    Okuuurrtt i hear u yo fasho

  58. Jeremy McGowan

    Jeremy McGowan8 hari yang lalu

    Nice

  59. Tim Hanegraaf

    Tim Hanegraaf8 hari yang lalu

    Imagine a Moneybagg Yo x Kevin Gates x Young Dolph x Key Glock mixtape

  60. Tiuh

    Tiuh8 hari yang lalu

    Love this fuckin song !

  61. Total_Package_1

    Total_Package_19 hari yang lalu

    I fuck wit money bag πŸ€—πŸ”₯

  62. Oso amazing

    Oso amazing9 hari yang lalu

    Inbred pup in beginning tht dad to daughter face

  63. ItsBeauty2U _

    ItsBeauty2U _9 hari yang lalu

    But it's always one bitch that stayed down so I labeled her REALER!! I caught that shout out...!!

  64. llafandesir x

    llafandesir x9 hari yang lalu

    With this I'm a fan now u went in big homie

  65. Antonio Funaro

    Antonio Funaro9 hari yang lalu

    great content

  66. Zachary Rowland

    Zachary Rowland9 hari yang lalu

    Bro tooooo hard. I dont get how he aint #1 yet

  67. Renne Haynes

    Renne Haynes9 hari yang lalu

    His fine ass πŸ₯΅

  68. Damian Lundquist

    Damian Lundquist10 hari yang lalu

    Fu kung fire 1000

  69. Savage Reziez

    Savage Reziez10 hari yang lalu

    This nigga on some boss shit fr

  70. Jose Castillo

    Jose Castillo10 hari yang lalu

    😈πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯🎯

  71. Tia Freeman

    Tia Freeman11 hari yang lalu

    The only man I love brought me to this songπŸ™ ❀️

  72. MacTilla Beats

    MacTilla Beats11 hari yang lalu

    idreporter.net/block-UCR5YW3flvS42uKyNHNrTCFg?view_as=subscriber Let me send you sum beats

  73. Tiara jefferson

    Tiara jefferson11 hari yang lalu

    Bad vibes round me I ain’t need um my niggas don’t know this but sometimes I ride low-key with A BIG IRON I JUST WANNA FEEL NORMAL 1time ON LIFE IMMA GO WHEN ITS CRUNCH TIME EXES IMMA DM SEE THEM LOOK IMA WHOLE NEW NIGGA β€œLOOK AT ME HOE β€œ πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ€¦πŸ½β€β™€οΈπŸ€·πŸΎβ€β™€οΈπŸ—£

  74. michael white

    michael white9 hari yang lalu

    That filling when you tha real

  75. WFN gdayounga

    WFN gdayounga11 hari yang lalu

    Jaydayoungan and moneybagg yo need to make song together

  76. Justin Chisolm

    Justin Chisolm11 hari yang lalu

    Bitches be fucking for Jordan’s thinking they important knowing they ain’t having shitπŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

  77. Derome2005

    Derome200511 hari yang lalu

    Hardest song this shit just 😩πŸ”₯ money wasted no time on the beat BOOM πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

  78. Paulette Williams

    Paulette Williams11 hari yang lalu

    "Just wanna feel normal 1 time... On life Imma GO when it's CRUNCH TIME #πŸ”«βš°οΈβš±οΈ" #pluckemoff4Passion #putemonnashirt4Passion #pressemout4Passion

  79. Destiny Starr Ramirez

    Destiny Starr Ramirez11 hari yang lalu

    Y'all muthfukkas who disliked this shyt you asleep this shyt πŸ”₯ πŸ”₯

  80. Jackerola

    Jackerola11 hari yang lalu

    Not a big fan of him but this tune is FIRE

  81. Benzo251 The one

    Benzo251 The one11 hari yang lalu

    Moneybagg yo keep coming wit dat πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

  82. AnonyMizz 330

    AnonyMizz 33011 hari yang lalu

    This is it for Moneybagg and he deserves it and I'm happy for him this is hard...

  83. Barnibus Wizardcock

    Barnibus Wizardcock10 hari yang lalu

    πŸ’ƒπŸ™

  84. Ike Coston

    Ike Coston11 hari yang lalu

    It's Official MONEY BAGG HAS TOOK OVER THE FUCKN RAP GAME PERIOD HIT AFTER HIT AFTER HIT MOVE THE FK OVER DRAKE WE GOT A NEW #1 Congrats MONEY BAGG YO