Megan Thee Stallion x VickeeLo - Ride Or Die [Official Video]

Komentar

  1. Megan Thee Stallion

    Megan Thee Stallion20 hari yang lalu

    QUEEN & SLIM SOUNDTRACK OUT NOW queenandslim.lnk.to/RideOrDie ❤️

  2. Ethan Mallory

    Ethan Mallory16 jam yang lalu

    Hey my teacher (Ms.Hancock) just told us today that she taught you in Texas in 8th grade lol... I was just seeing if you remember her... Her name is Ms. Hancock and she used to live in Texas and just moved to ohio... Ok bye😁

  3. Kittyz

    Kittyz21 jam yang lalu

    we have the same birthday

  4. Kendra Clark

    Kendra Clark2 hari yang lalu

    Instead of teaching these young women how to shake their asses, teach them on how to be queens and respect there bodies.

  5. for you

    for you3 hari yang lalu

    💋🤟

  6. Darris Dixon

    Darris Dixon5 hari yang lalu

    💜💜💜💜🙏🏽🙏🏽😍😍😍

  7. J M

    J M5 jam yang lalu

    I like the song but I felt they should’ve did more than just bouncing they ass it was kinda generic like at a regular house party

  8. Princess The HairSavior

    Princess The HairSavior5 jam yang lalu

    👌🏾

  9. jae_lah w.

    jae_lah w.5 jam yang lalu

    I see you CeCe

  10. Life blessing

    Life blessing7 jam yang lalu

    Trash

  11. lenny ash

    lenny ash9 jam yang lalu

    im forever gonna love nicki but this is some real ass here. man sorry no toys this year kids dads on a hoe spree

  12. Vanessa Guia

    Vanessa Guia15 jam yang lalu

    Hope you keep strong after your mom you know becuase my mom I cry allay today becuase idk if my mom will be ok when she was little she was hit with a bulletin the back of her ear and she had headaches a lot the hospital don’t know what is wrong but we know a disk what’s going to happen pls keep my strong I don’t want to feel lonely with this

  13. Evol D

    Evol D16 jam yang lalu

    This is straight trash ass music! The fuck wrong with you young people taste in music!

  14. Lasheka Hamlett

    Lasheka Hamlett18 jam yang lalu

    Good music songs

  15. Mimi Williams

    Mimi Williams19 jam yang lalu

    You and city Girls should make a song together 💵💸

  16. Monique Gorman

    Monique Gorman20 jam yang lalu

    NOLA STAND UP💛💚💜!!

  17. queen trin

    queen trin22 jam yang lalu

    Why this song short 😭 me and friend was dancing to this at lunch Ong 😂

  18. repyaset757

    repyaset757Hari Yang lalu

    Winter ❄️ 🥶 Christmas 🎄 sale ‼️‼️‼️🔥💯 www.CoolAssShirts.com for exclusive new gear‼️‼️‼️‼️🔥💯💯💯💯

  19. Arthur Salgado

    Arthur SalgadoHari Yang lalu

    MEGAN > CARDI B

  20. Franklin Cayaxon

    Franklin CayaxonHari Yang lalu

    they are wild like dam😳😳

  21. Amin Når

    Amin NårHari Yang lalu

    I dunno why u texas fellas call well-built woman stallions.. I prefer horse

  22. Nox

    NoxHari Yang lalu

    There is no way you can't at least move your hips to this or bop yo head or twerk you girls ayee

  23. Carlos Alvarez

    Carlos AlvarezHari Yang lalu

    That beat felt like early 2000s Cash Money..imo

  24. Henreco _2113

    Henreco _2113Hari Yang lalu

    Die dumb THOUGHT

  25. Viniciusdenazare

    ViniciusdenazareHari Yang lalu

    Te amo deliciaa

  26. Samaya Jones

    Samaya JonesHari Yang lalu

    🔥

  27. Gloria LinFamily

    Gloria LinFamilyHari Yang lalu

    Best soundtrack of 2019 PeriodT yes with a T

  28. donte cooper

    donte cooperHari Yang lalu

    Omg 😱 I saw ciera🥰🥰

  29. JJ Gaming

    JJ GamingHari Yang lalu

    This is the dance that girls have been doing on TikTok

  30. Lashaud Pollard

    Lashaud PollardHari Yang lalu

    Thank you for giving me a reason to twerk 😜

  31. Brian Carter

    Brian CarterHari Yang lalu

    This whole my pussy this and that been played out aint saying shit no hate bring back the old 2000 music

  32. Hollywood Stacks

    Hollywood StacksHari Yang lalu

    This sound like city girls. Dope song

  33. Alijah Collins

    Alijah Collins2 hari yang lalu

    I swear I thought I seen my lil kitten twerkin to this song lol I love megan and everything she does....

  34. Chase Sidora

    Chase Sidora2 hari yang lalu

    Can we just talk about how GORGEOUS both Meg and VickeeLo are?! Sooo pretty!!!! 👸🏾👸🏾👸🏾

  35. sparkly toe

    sparkly toe2 hari yang lalu

    this makes me n my flat ass try twerk

  36. Miranda Reyes

    Miranda Reyes2 hari yang lalu

    Ayyyyyyyyyyyyyyyy htown htown htown 🤘🤘🤘🤘🤘🤘❤️💯💯💯

  37. Bad D Boo

    Bad D Boo2 hari yang lalu

    Assssss by Megan 😊

  38. Titi’s World

    Titi’s World2 hari yang lalu

    Yess more twerk song meg😍😘😘

  39. Luis Lopez

    Luis Lopez2 hari yang lalu

    Thottie of the decade

  40. See Mox

    See Mox2 hari yang lalu

    Hi sorry for spam ! listen to my last song idreporter.net/v/video-_4mBbc4rSCA.html

  41. Heidi Carpenter

    Heidi Carpenter2 hari yang lalu

    All he shit about poppin ass and pussy and they call white girls frieks

  42. Carl Kelly

    Carl Kelly2 hari yang lalu

    None of these ladies would like me.

  43. nicole nicks

    nicole nicks2 hari yang lalu

    Fucc it up!!🔥🔥

  44. sweetie pie

    sweetie pie2 hari yang lalu

    Who else became a hoe when listening to this song 😂

  45. La Tonya Moody

    La Tonya Moody2 hari yang lalu

    She could of did a better video, dang I wish I could of!!!!!!, I LOVE THIS SONG THOUGH!!! I COULD OF choreographed this video for her BETTER!!!