Little Miss "Perfect" A Gacha Life Mini Movie

Komentar

  1. KateTheCat

    KateTheCat7 bulan yang lalu

    I'm so sorry I had to remove the song: Remember me from coco, I didnt want the video to get blocked worldwide and demonitized D: I want you to imagine that the song is still there, or you can sing along as if in a karaoke! :D

  2. Edith Martinez

    Edith Martinez19 hari yang lalu

    Question, this is my FAVORITE gacha life story right now, but did you seriously have the ONE CHANCE ADVANTAGE to call Sam a "Samwich" and threw it out in the dumpster? :c

  3. Haidee Dolot

    Haidee Dolot2 bulan yang lalu

    You should had added "sad song" 😭😭😭😭😭if you really mashed it up with the ending I would end up crying

  4. ItzAthenaMarie_Playz YT

    ItzAthenaMarie_Playz YT4 bulan yang lalu

    lol the first karaoke was made in the Philippines!!! Ye that's mah country

  5. Fr ida

    Fr ida5 bulan yang lalu

    0:11 that's me to expect my name is frida

  6. Dark Rainbow Caity

    Dark Rainbow Caity5 bulan yang lalu

    I sing along

  7. HayleighMariee_YT

    HayleighMariee_YT20 hari yang lalu

    "eat it so yoll remember me" BUT BOI THE LADYS GOTTA POOP

  8. panda girl

    panda girl23 hari yang lalu

    God and Jesus are the only perfect

  9. Jody-Ann Williams

    Jody-Ann Williams24 hari yang lalu

    Me at the starting: the cringe is killing me 😐

  10. Mulan Ford

    Mulan Ford26 hari yang lalu

    Yeah

  11. _Gacha Hayden_

    _Gacha Hayden_Bulan Yang lalu

    I found this video on a fake LoveablePlayz channel, want the link?? ;-;

  12. _Gacha Hayden_

    _Gacha Hayden_Bulan Yang lalu

    Ok, I get it real quick. I looked at the dates, and it was posted a day after yours

  13. KateTheCat

    KateTheCatBulan Yang lalu

    Yeah sure

  14. Gacha Editzz

    Gacha EditzzBulan Yang lalu

    editor

  15. smilin banana

    smilin bananaBulan Yang lalu

    12:17 Brotha why u hittin me with dem coco lines lmao UWU

  16. Mariana Ramos

    Mariana RamosBulan Yang lalu

    2:07 why does he need a ring to ask to be his girlfriend? 😐😑

  17. Moon Starshine

    Moon StarshineBulan Yang lalu

    Im perfect to rude

  18. Nikki

    NikkiBulan Yang lalu

    I don't like Kira tbh

  19. Gacha muffin :\

    Gacha muffin :\2 bulan yang lalu

    I kinda do hate kira FINE I HATE HER ALOT BECAUSE HER SISTER GETS ABUSED

  20. Alexwolf playz

    Alexwolf playz2 bulan yang lalu

    12:34 Me: *WHY ARE YOU STILL SINGING YOU GANNA DIE*

  21. Almingo !

    Almingo !2 bulan yang lalu

    8:35 she has two days to live, what's the point of " I don't wanna lose you" ? 😂

  22. bøba

    bøba2 bulan yang lalu

    Somebody stole this. Their channel is called Loveable Playz.

  23. Shoto Todoroki

    Shoto Todoroki2 bulan yang lalu

    And that kids was how Santa was created

  24. jif sucks

    jif sucks2 bulan yang lalu

    Nf: perfect people don't exist so don't pretend to be one. Lol had to point that out from the son remember this from nf

  25. Oka Ruto

    Oka Ruto2 bulan yang lalu

    I think that get a B on a test is pretty cool! That mom is stupid

  26. [EpicKittenGO!] [GD]

    [EpicKittenGO!] [GD]2 bulan yang lalu

    this was sad and very cool!

  27. •ItzCookieEditz• •Editz•

    •ItzCookieEditz• •Editz•2 bulan yang lalu

    I love that song you coppied from that movie

  28. Lemon Lavender

    Lemon Lavender2 bulan yang lalu

    they just met and this is so stupid and rushed and stuff. You're not my dad.

  29. RosesimoneYAS Games

    RosesimoneYAS Games2 bulan yang lalu

    IVE NEVER KNOWN AN AUSSIE GACHATUBER BESIDES MY FRIENDS #aussiegacha

  30. scaryawesomekids K

    scaryawesomekids K2 bulan yang lalu

    omg the guy looks like the bacon man in roblox

  31. MIKE NORMAN

    MIKE NORMAN3 bulan yang lalu

    5:29 bACOn HaIR mUcH?!

  32. Noss Kids

    Noss Kids3 bulan yang lalu

    Ending is from coco

  33. Vanilla Li

    Vanilla Li3 bulan yang lalu

    I thought shes gonna die in three days?;-;

  34. mintcoffiw Lady

    mintcoffiw Lady3 bulan yang lalu

    The.i hate his life miss perfect she mean to

  35. gacha girl123

    gacha girl1233 bulan yang lalu

    4:55 You deserve it your f**k Sorry I swear

  36. Gacha SilverWolf

    Gacha SilverWolf3 bulan yang lalu

    Sam sang the “Remember me” song from CoCo

  37. LLama Tales

    LLama Tales3 bulan yang lalu

    *likes* *saves* *subscribes* *presses bell* ThIs iS amAzinG!

  38. i love gacha life gacha kyla

    i love gacha life gacha kyla3 bulan yang lalu

    Aww..

  39. Surelitetraveltours TX

    Surelitetraveltours TX3 bulan yang lalu

    The remember me scene was cringe but the rest was beautiful

  40. Official Hailey

    Official Hailey3 bulan yang lalu

    14:56 the part that made me cry for some weird reason...SMH

  41. Wolfie' Mango

    Wolfie' Mango3 bulan yang lalu

    Didn't she have a boyfriend

  42. Galaxia the Alpha

    Galaxia the Alpha3 bulan yang lalu

    I really don't like the mom and Kira. Treating their own family member like that,what a shame

  43. Keoshi Dautermann

    Keoshi Dautermann3 bulan yang lalu

    Kira’s sister is rude

  44. TheLightLordRanger

    TheLightLordRanger3 bulan yang lalu

    Coco was in ittttt

  45. Raynbow Studios

    Raynbow Studios3 bulan yang lalu

    The storyline could use more thought. If it is December, and she woke up from a 5 month coma, when would have been poisoned in July, which means she goes to school in July.

  46. alexa r

    alexa r3 bulan yang lalu

    Omg i think i found miguel from Coco

  47. Mari Gellerman

    Mari Gellerman3 bulan yang lalu

    Smoking is bad for your health kids😁 (BTW I’m a kid

  48. It's trisha vlog's

    It's trisha vlog's3 bulan yang lalu

    Sam said: remember me remember me remember me remember me 😂

  49. Emz :3

    Emz :33 bulan yang lalu

    **two patients at a hospital in critical condition walk out the door and nobody cares**

  50. Gerard Twomey

    Gerard Twomey3 bulan yang lalu

    I was kinda hoping Akira would get what she deserved.

  51. Itz_Crėampüff & Cręam

    Itz_Crėampüff & Cręam3 bulan yang lalu

    Nobody's perfect only GOD

  52. GoldenMermaid_YT

    GoldenMermaid_YT3 bulan yang lalu

    MY NAME IS KEIRA SO CLOSE TO KIRA!!!!

  53. Harmonie OMG

    Harmonie OMG3 bulan yang lalu

    Kira didn’t know right away that Sam is in the hospital lol

  54. Deonn Aguilar

    Deonn Aguilar3 bulan yang lalu

    😭😭😭😭It's so sad

  55. Narwhalia Gaming

    Narwhalia Gaming3 bulan yang lalu

    I mean, I know her sister gets abused, but moving her own sister to Canada is cold-blooded and cruel. Damnit, *screw you sissy!!!*

  56. Pure Chocolate

    Pure Chocolate3 bulan yang lalu

    👏👏👏👏💙💙💙💙 You're too underrated. Lots of love!

  57. Rachel Armeys

    Rachel Armeys4 bulan yang lalu

    Who else are crying

  58. Eleanor Fuentes

    Eleanor Fuentes4 bulan yang lalu

    I love it

  59. ThatAnimeKid

    ThatAnimeKid4 bulan yang lalu

    Dammit I wanted her to fucking die

  60. ÈŔĶÈÑÀŹ MÀĶŚÙŤĶÝŹÝ

    ÈŔĶÈÑÀŹ MÀĶŚÙŤĶÝŹÝ4 bulan yang lalu

    Very nice 👍👍👍

  61. moonlight angel

    moonlight angel4 bulan yang lalu

    Nuuuuuuuuuu my ship is ruined 😢😢😢😢😢😢

  62. Midnight Moon Wolfie

    Midnight Moon Wolfie4 bulan yang lalu

    ...I think I have to go buy more tissues boxes...we ran out ;-; I also flooded my room °~°

  63. It_z Cupcake

    It_z Cupcake4 bulan yang lalu

    This is the best video ever bc my birthday is on Christmas

  64. GLITCH ghost

    GLITCH ghost4 bulan yang lalu

    My mom: how much did you get? Me: uh a C+ My mom: YOU GOT A C ??!! *slaps* Me: I’m dead when dad comes home...he is crazier... Dad:BOi I GOnNA GETYOu

  65. Sienna Vega

    Sienna Vega4 bulan yang lalu

    Clothes vs console Looks like clothes won Maid hair,Shevardnadze

  66. نورة البشري

    نورة البشري4 bulan yang lalu

    9:20 kira: I think where lost. Me: *pops out of no where*. If ur lost go back 2 screenshot! Them : I better be lost then seeing you pop out of no where.. Me:....TRIGERRREDD!....

  67. Gacha Cookiepotato

    Gacha Cookiepotato4 bulan yang lalu

    Katethecat i wanna tell you something someone copied your video and of course its this one what i watching right now its little miss and the name of the copycat is loveable playz but yes theres space on her name her picture has an anime face go see her channel and you'll see your video on her channel