I Was In A STRANGER THINGS Episode

Komentar

  1. Nely Hermosillo

    Nely Hermosillo13 jam yang lalu

    Eleven is my favorite character STRANGER Things & Dustin, I like how he talks with teeth missing.

  2. Maria Alamilla

    Maria Alamilla15 jam yang lalu

    LUCKY

  3. Michaela_playz }

    Michaela_playz }Hari Yang lalu

    I think this is not real

  4. static productions

    static productionsHari Yang lalu

    This is fake one reson is that the suffer brothers forbid the use of make up. And they only use makeup to make the characters look beaten up or worse.

  5. Jonuz

    JonuzHari Yang lalu

    In his dreams he is in the show

  6. Madelin Bonilla

    Madelin BonillaHari Yang lalu

    In stranger things

  7. Madelin Bonilla

    Madelin BonillaHari Yang lalu

    I think he is will

  8. jessica lopez

    jessica lopezHari Yang lalu

    So you were Max in stranger things!?

  9. Coolcat Montoya

    Coolcat MontoyaHari Yang lalu

    OMG now I wanna watch it

  10. Whitney Blackwood

    Whitney BlackwoodHari Yang lalu

    So..he was will?!?!

  11. Peridot Playzz

    Peridot Playzz2 hari yang lalu

    Not to brag but I was a rock in my school play😎

  12. Loser dayz

    Loser dayz2 hari yang lalu

    l u c k y

  13. Pedro Diaz

    Pedro Diaz2 hari yang lalu

    I know who you are should i till thou?

  14. Liam Littlejohn

    Liam Littlejohn2 hari yang lalu

    Season four is coming out as well and I love stranger things too

  15. PersXn a

    PersXn a2 hari yang lalu

    Storybooth: Real stories Other Animations: *My Dog Got Me Pregnant And I Gave Birth To It's Puppy*

  16. Moonlight Shadow Girl

    Moonlight Shadow Girl2 hari yang lalu

    I want to be an actress and I want to be on Coronation Street.. xD.

  17. DankMeme

    DankMeme2 hari yang lalu

    I feel like he’s Noah schnapp Lol

  18. Kenedi McCorkle

    Kenedi McCorkle2 hari yang lalu

    Like being able to share a story

  19. Kenedi McCorkle

    Kenedi McCorkle2 hari yang lalu

    How do you do one of these?

  20. Kolten Lewandowski

    Kolten Lewandowski2 hari yang lalu

    What are you called zombie boy

  21. Pokeplayzgaming Officel

    Pokeplayzgaming Officel3 hari yang lalu

    Will

  22. Matthew the mcool dude

    Matthew the mcool dude3 hari yang lalu

    LIAR YOU LIAR YOU ARE NOT IN STRANGER THINGS

  23. evelyn jane

    evelyn jane3 hari yang lalu

    i pray this is going to be meee. i signed up for casting taylor made to be an extra for season 4 and i’m still waiting for them to announce future minor casting calls literally anytime now. but they definitely won’t hire me because i live all the way in ohio and they mainly want locals , but i’m willing to pay for my own travels and everything ugh idk

  24. Cisco Alanis

    Cisco Alanis4 hari yang lalu

    Did go to acting school

  25. Katie Paton

    Katie Paton4 hari yang lalu

    He’s will

  26. Gamer_girl _plays

    Gamer_girl _plays4 hari yang lalu

    So lucky

  27. Leonidas Wan

    Leonidas Wan4 hari yang lalu

    Oh ya what character were you? Like both my comments if you like STRANGER things too

  28. Leonidas Wan

    Leonidas Wan4 hari yang lalu

    I LOVE STRANGER THINGS TOO!!!!(Oh ya this was typed in 2020 and I'm waiting for season 4 to come out

  29. DavMInecRaftermemes

    DavMInecRaftermemes4 hari yang lalu

    Awwwwww. I DidNt GeT a ChaNce To bE on StrAnGer ThiNgS 4

  30. Jake The LEGO Minifig

    Jake The LEGO Minifig4 hari yang lalu

    wahts nin this puel fuel :l

  31. Jake The LEGO Minifig

    Jake The LEGO Minifig4 hari yang lalu

    is he the do him; wahts in his naceey: purl fuelw him: : l *mak fac8

  32. Gacha Daizez

    Gacha Daizez4 hari yang lalu

    I WANNA MEET GATEN

  33. Gacha Daizez

    Gacha Daizez4 hari yang lalu

    I want this to be my reality

  34. Gacha Daizez

    Gacha Daizez4 hari yang lalu

    Yesyesyesyesyes

  35. Tamika M

    Tamika M5 hari yang lalu

    “what’s in this?” “pure fuel”

  36. Meera Alsaedi

    Meera Alsaedi5 hari yang lalu

    You are soooooooooo lucky

  37. Brynja Dan Agnarsdottir

    Brynja Dan Agnarsdottir5 hari yang lalu

    👏👏👏👏👏

  38. Patsy Morales

    Patsy Morales5 hari yang lalu

    I have a feeling that he’s Noah

  39. Catty Karma

    Catty Karma5 hari yang lalu

    G u r g l e

  40. Nero Claudius

    Nero Claudius5 hari yang lalu

    ... What about will

  41. Franco Lara

    Franco Lara6 hari yang lalu

    I was I toy story 9674

  42. Axel in the house 2

    Axel in the house 26 hari yang lalu

    what episode?

  43. Kirlidess

    Kirlidess6 hari yang lalu

    Not to brag but... I was a cookie once in a school play

  44. Lily29 Isaboss

    Lily29 Isaboss6 hari yang lalu

    If it’s real than he soooo luckkyyyy

  45. Adrianna

    Adrianna6 hari yang lalu

    I would cry if I saw those people lol

  46. Min Yoongi

    Min Yoongi6 hari yang lalu

    I tried to sign up to be an extra in Season three but I guess not anymore lol

  47. Amilcar Mancia

    Amilcar Mancia6 hari yang lalu

    So u r him!!!

  48. WetroTheBoss

    WetroTheBoss6 hari yang lalu

    No one cares about you being in stranger things. only if your a leave then maybe we can talk.

  49. Let Your Light Shine

    Let Your Light Shine6 hari yang lalu

    I think I found him,and he kinda cute.

  50. Let Your Light Shine

    Let Your Light Shine6 hari yang lalu

    Same,I was the air around them.

  51. XKING

    XKING7 hari yang lalu

    Not to brag also I was an extra bush in my school play

  52. tari blue jay gamer

    tari blue jay gamer7 hari yang lalu

    That's so Cool you got to be in an episode of stranger things

  53. Red

    Red7 hari yang lalu

    I saw u in the episode

  54. Sick-_- B R O K E N

    Sick-_- B R O K E N7 hari yang lalu

    So that was all about my story no being on strange things

  55. Tony cloudEmoji

    Tony cloudEmoji7 hari yang lalu

    Its will noah snappchap

  56. Wolfie _ Gurlシ

    Wolfie _ Gurlシ7 hari yang lalu

    Bob died -__-

  57. Roro ropo gaming

    Roro ropo gaming8 hari yang lalu

    I think I found u next to gaten when he was alone lol

  58. callum atkinson games

    callum atkinson games8 hari yang lalu

    wat about noah

  59. its gaming time itz yah boy chris

    its gaming time itz yah boy chris8 hari yang lalu

    Will I think

  60. natasha condell

    natasha condell9 hari yang lalu

    Omg did you play will