GUYONWATON OFFICIAL - SEBATAS TEMAN (OFFICIAL LYRIC VIDEO)

Komentar

  1. Putra lawu Putra lawu

    Putra lawu Putra lawu21 menit yang lalu

    podo critaku

  2. Z iee

    Z iee4 jam yang lalu

    JEBULE ALU KOK JOMBLO🀣🀣 Kediri,200719-21:41 Cooh

  3. Anastasia DesiAP

    Anastasia DesiAP4 jam yang lalu

    Arep segedene opo nyong merjuangke. Yen konone ora YO ORA!

  4. Zahrra zee

    Zahrra zee5 jam yang lalu

    "mbopo moco komenku, koe le cah bagus seng tau karo aku, sok neh lek ndue wedok ojok ngancani pas wedokmu seneng tok pas susah mbok tinggal, tapi lek koe pas susah wedokmu mbok ngiyeng kon ngancani koe. tangio raono wedok seng gelem kongunu aku wae seng bodo :("-Pekalongan 20 juli

  5. Rahmat Songkiel

    Rahmat Songkiel6 jam yang lalu

    Lagu nya bagus... Tp bisa ga ya klok lagunya ga di kombinasiin sama bahasa Indonesia, bahasa jawa aj gitu

  6. Hawk 21

    Hawk 216 jam yang lalu

    1:33

  7. Qila chanel

    Qila chanel7 jam yang lalu

    lagunya enak bgt sukses trs mas

  8. Catur Novita

    Catur Novita8 jam yang lalu

    Cukup aku si ngerti susahmu,masalah senengmu karo kae aku gamasalah mas πŸ˜… Magetan 20 juli 2019

  9. aku cidro hehe

    aku cidro hehe9 jam yang lalu

    En, nek koe ngerti ki lho, aku wes merjuangno sampeyan mung tok sepelekke ae. Mugo koe moco komen ku ini yo dek

  10. Sukar Sono

    Sukar Sono10 jam yang lalu

    Kapan bisa ke jogja 😘😘😘😘

  11. septian akhdan rasib111

    septian akhdan rasib11111 jam yang lalu

    "Jalukku Mung Langgeng Kro pacarku Saiki" Semarang,20 Juli 2019

  12. Agita Pratiwi

    Agita Pratiwi14 jam yang lalu

    Sg do sabar wae ra usah ngresulo yen sg tok tresnani lungo brarti sg kuoso ws nyiap ne jdo sg pas kro karakter u......percoyo o kui kbh ws tk buktek ne

  13. Yogig Saputro

    Yogig Saputro15 jam yang lalu

    Aku mung biso duweni koe nang jero ngimpi

  14. basuki ono

    basuki ono15 jam yang lalu

    Matep cak lagu neee sukses trus untuk guyon waton

  15. Delisha 049

    Delisha 04917 jam yang lalu

    πŸ’•πŸ’•πŸ’•

  16. Gigi Yanti

    Gigi Yanti17 jam yang lalu

    Benarkah Minggu besok tanggal 21 Juli 2019 ke acara FKY kak?? Mu nonton...:-D :-D

  17. ngentod Gaming

    ngentod Gaming17 jam yang lalu

    Panas panas kumkum,assalamualaikum πŸ™ Papua - 20 juli-2019

  18. prhstw

    prhstw17 jam yang lalu

    font-nya cakep lagunya cakep

  19. Prabu Yulianantha

    Prabu Yulianantha19 jam yang lalu

    Kabeh seneng...penak di rungoke... Sukses guyon waton om waswes

  20. Ripe Tv

    Ripe TvHari Yang lalu

    Aku iki cuma recehan buat kamu yang Puluhan:) Surabaya,20-juli-2019[01:16]

  21. Wahyu Kiron

    Wahyu KironHari Yang lalu

    Om fauzanjadid.. ayok mabar πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…

  22. yuda sawontene

    yuda sawonteneHari Yang lalu

    Sukses selalu Salam dari ban pop dut semarang

  23. Varelinoe A.M

    Varelinoe A.MHari Yang lalu

    Blitar Tulungagung Kediri kalau tidak sehati mending sadar diri:")

  24. Zainul Ibad08

    Zainul Ibad08Hari Yang lalu

    jauh di mata dekat di hp... TTC( teman tapi chatingan) apalah dayaku yg tak berani mengungkapkan

  25. Vandi Atmaja

    Vandi AtmajaHari Yang lalu

    Semoga bahagia di pesta pernikahanmu.........19-07-2019

  26. Ipel Gaming

    Ipel GamingHari Yang lalu

    Mantap

  27. Rani Mahardika

    Rani MahardikaHari Yang lalu

    Lagu nya bagus

  28. Trias lis

    Trias lisHari Yang lalu

    Yang dislike tu orang yang gk bisa menghargai karya orang

  29. Oto Chanel

    Oto ChanelHari Yang lalu

    Anti skip iklan mana suaranya?😊

  30. M Thoriq Najach

    M Thoriq NajachHari Yang lalu

    Top

  31. Rizki Santoso

    Rizki SantosoHari Yang lalu

    Cover kartonyono medot janji mas

  32. Anwar Thax

    Anwar ThaxHari Yang lalu

    Jebule kaum ku akeh :v

  33. Anita Agustina

    Anita AgustinaHari Yang lalu

    Aku pernah pacaran 4th seneng susah bareng mergo teko wong anyar trus sering barengan mergo konco kerjo kono ninggalne aku seng uwes ngancani songko 0%-100% .dongone kanggo awakmu ndang rabi gek iso langeng karo pasangan anyarmuπŸ™

  34. Ψ£Ψ­Ω…Ψ― سياريف

    Ψ£Ψ­Ω…Ψ― سياريفHari Yang lalu

    " Hanya kau anggap teman? Loro Cokk ! " Malaysia,19 Juli 2019

  35. Fenny S

    Fenny SHari Yang lalu

    juli 2019?

  36. Ganz Wae

    Ganz WaeHari Yang lalu

    Teu ngarti euy dewek mah :(

  37. rudi irawan

    rudi irawanHari Yang lalu

    Ngrungoke lagu iki mesti arek nangis atiku

  38. Bayu stones

    Bayu stonesHari Yang lalu

    LDR terjauh aku ke masjid kamu ke greja JakartaSelatan,19 Juli 2019

  39. Briant Endhardin

    Briant EndhardinHari Yang lalu

    Aku mencintai mu dari jaman ingusan sampai sekarang. dan aneh nya perasaan itu masih sama. Aku tau, kamu udah punya sekarang, dan begitu pula aku. Tapi asal kamu tau, perasaan ku, pikiran ku selalu tertuju ke kamu. buat kamu, aku berharap baca tulisan ini apabila nonton video clip ini. Salsabila F.H. Dari aku yang dari dulu kau anggap teman.... :') Alumni SDN Margorejo 1 SBY : 2019/07/19 03.45

  40. Claride Rideva

    Claride RidevaHari Yang lalu

    Mas coba deh konser di Jambi bang tepat nya di Rimbo bujang, fans banyak mas, di sini banyak yang berharap.πŸ˜‡

  41. FaiTube stupid

    FaiTube stupid2 hari yang lalu

    Rizky amelia F mugo wae koe iso moco komen ku iki. Kanggo koe seng pernah tak perjuangne setengah mati seng akir e mung mbok anggep konco ora masalah. Wes kulino di sia" kanπŸ˜‡ Surakarta,18 juli 2019

  42. Haphap

    Haphap2 hari yang lalu

    Gawe koen riana gita aku merjuangno awkmu berharap padu karo awkmu awkmu nolak alasan gak pengen pacaran adakno selang 2 wulan statusmu gendakan kr wong liyo sabar aku gusti

  43. Alex Rochmadhe

    Alex Rochmadhe2 hari yang lalu

    ak Seko Jogja tekan solo JM 11bengi karep nemoni sliramu cah ayu.. mergo saking kangenku,jebul tiwas tekan ngarep UMS solo ngarep omahmu malah Kowe etok2 turu ora gelem nemoni ak.. loro nduk2... dancuk tenan Kowe..

  44. Anjardian Channel

    Anjardian Channel2 hari yang lalu

    Pas tenan karo kahananku lagune mas, mbok yo yen gawe lirik ampun jeru jeru, aku yen ngasi nangis ngene meh piye mas, tanggung jawab lo :((

  45. Ajikuzkecu 01

    Ajikuzkecu 012 hari yang lalu

    Jo lali mampir lagu baru jawa, biar cepat klikπŸ‘‡πŸ‘ idreporter.net/v/video-e38GOeqL6Co.html

  46. RYAN CHANNEL

    RYAN CHANNEL2 hari yang lalu

    akhire cidro

  47. Febry Steel

    Febry Steel2 hari yang lalu

    lagu nya kok nyesek di hati yh

  48. Arif Setiawan

    Arif Setiawan2 hari yang lalu

    Nih blink-182 kalo tau semua lagu guyon waton mungkin di rilis ulang sama mereka, edyan apik2 kabeh lurd ora ono tambane πŸ‘πŸ‘

  49. aji ija

    aji ija2 hari yang lalu

    Dengerin lagu ini sambil ngebayangin cewe yg si suka tapi gk berani ngungkapin sakit rasanya

  50. Nur Arafah

    Nur Arafah2 hari yang lalu

    Dek, mugo kowe langgeng ro pacarmu sing mbok pamerke ning aku senajan aku ming mbok anggep konco, percoyo dek loro rasane Surabaya, Juli 2019