Get the F@*! Out of My House Candle Commercial w/ Ryan Reynolds

Komentar

  1. Jacob Thornton

    Jacob Thornton6 hari yang lalu

    almost shit myself i laughed so hard😂😂😂😂

  2. T.E.M. 4491

    T.E.M. 44917 hari yang lalu

    If only that was a real product. My brother in-law had stinky feet and all he had to do was take off his shoes and he could clear a room.

  3. Pavvan Aashish

    Pavvan Aashish11 hari yang lalu

    Ryan Reynolds is a Blessing😂😂❤❤

  4. Zafrius Rasnake

    Zafrius Rasnake20 hari yang lalu

    THX to Victor Berger for making me a fan of Jimmy Fallon . He is an interesting fellow.

  5. Prophet 52

    Prophet 5222 hari yang lalu

    1:47 :v

  6. Qi Wan

    Qi Wan23 hari yang lalu

    😂😂😂😂😂

  7. Qi Wan

    Qi Wan23 hari yang lalu

    that yawning was good😂 like he’s gonna eat jimmy 🦖

  8. Lisa shadows

    Lisa shadows24 hari yang lalu

    Where can I buy it.. Also can I re-lable it? Asking for a friend...

  9. Anne Jimenez

    Anne Jimenez25 hari yang lalu

    Ryan: Well I think I should be going since it so late. Wait! I leave here! I'm not the one who would be leaving 😂

  10. NahidSRKCaptainAmerica

    NahidSRKCaptainAmerica26 hari yang lalu

    🤣🤣🤣🤣🤣

  11. Adam Lau

    Adam Lau29 hari yang lalu

    This is where Gwyneth Paltrow got her inspiration from

  12. Realitycheck

    RealitycheckBulan Yang lalu

    hahaha

  13. WildWonkyWizard

    WildWonkyWizardBulan Yang lalu

    ==> 1:40

  14. Santiago Blastre

    Santiago BlastreBulan Yang lalu

    Ryan Reynolds: *yawns* Ryan Reynolds: *becomes Nicolas Cage*

  15. KingDennisJensen

    KingDennisJensenBulan Yang lalu

    "over the top yawning" Yep, did this many times lol!

  16. Ben Mendoza

    Ben MendozaBulan Yang lalu

    scent ; new jersey ! ahahaha I died

  17. Christopher Rainey

    Christopher RaineyBulan Yang lalu

    0:32

  18. Wood Woodster

    Wood WoodsterBulan Yang lalu

    Buy one today

  19. Jeffery Oetter

    Jeffery OetterBulan Yang lalu

    😂 😂 😂 😂

  20. Harleen Quinzel

    Harleen QuinzelBulan Yang lalu

    How Ryan can be so hot all the time!!!

  21. Kristen Feltner

    Kristen FeltnerBulan Yang lalu

    I died when he said “New Jersey” lmao

  22. Taylor Morris

    Taylor MorrisBulan Yang lalu

    I feel attacked 😂

  23. Northstar Otaku

    Northstar OtakuBulan Yang lalu

    I'll take 20

  24. Luke Duke

    Luke DukeBulan Yang lalu

    GOLD!

  25. David Allain Dalogdog

    David Allain DalogdogBulan Yang lalu

    I legit thought the first second was an ad

  26. killdozer1982

    killdozer1982Bulan Yang lalu

    The Wrap It Up box works too..

  27. JJ

    JJBulan Yang lalu

    omg so funny

  28. Charlie Bowman

    Charlie BowmanBulan Yang lalu

    Better to have beans and broccoli for dinner so nothing will keep your ass from farting all nite so strongly that even the neighbors will stay awake. Credit for this outstanding idea from "love stinks" movie with Frances Stewart and Bridget Wilson.

  29. LL S

    LL SBulan Yang lalu

    New Jersey😄

  30. Fio Miche

    Fio MicheBulan Yang lalu

    Hahahaha, this is really good. Subscribe to my cove Fío Miche, if you like

  31. Summer Air

    Summer AirBulan Yang lalu

    Boo Hiss on the New Jersey candle..

  32. IOA612

    IOA612Bulan Yang lalu

    I help market egg fart candles. I go door to door & let them know it's all natural...all organic...it's all good 🤢🤮🤢🥚🥚🥚🤢🤮🤢

  33. Bogdan V

    Bogdan VBulan Yang lalu

    Do Americans stop a Christmas party at 23 o’clock?

  34. Celeste Massarenti

    Celeste MassarentiBulan Yang lalu

    The thing is this is made for fun but really would be a great commercial

  35. Daph enie

    Daph enieBulan Yang lalu

    Genius!!

  36. Halla ll

    Halla llBulan Yang lalu

    My two celebrity crush combined in one room don't know which one to choose at this point. I will let you choose for me guys"team Ryan vs team Jimmy!

  37. mahadi hasan sarker

    mahadi hasan sarkerBulan Yang lalu

    get the f*ck out of my house bro what about f u c k

  38. mew10521

    mew10521Bulan Yang lalu

    I would buy this

  39. rocodroco

    rocodrocoBulan Yang lalu

    I bet that New Jersey fragrance would be the least popular, lol

  40. Lalit Chandnani

    Lalit ChandnaniBulan Yang lalu

    This is pure awesomeness.. 👌👌

  41. UserDude

    UserDudeBulan Yang lalu

    OR OR OR... Just tell them you're tired and you wanna call it a night.

  42. UserDude

    UserDudeBulan Yang lalu

    right......... and they'll leave, and you'll go to sleep. easy.

  43. yo dude

    yo dudeBulan Yang lalu

    they'll say go ahead

  44. Amy Jensen

    Amy JensenBulan Yang lalu

    😂😂😂😂😂

  45. Boglárka Mészáros

    Boglárka MészárosBulan Yang lalu

    that face when he throws away the match ... xDDDD

  46. Iceburnification

    IceburnificationBulan Yang lalu

    After watching the video, I googled "Does New Jersey stink?"

  47. theoddronin1

    theoddronin1Bulan Yang lalu

    Each candle was painstakingly handcrafted by Mr. Wade Wilson.

  48. C John

    C JohnBulan Yang lalu

    I thought the candles would start smoking excessively.

  49. MM7121

    MM7121Bulan Yang lalu

    😂😂😂

  50. Relentless

    RelentlessBulan Yang lalu

    This thang funny af

  51. chding zuure

    chding zuureBulan Yang lalu

    Jimmy looks like a goddamn moron as always. Ryan is amazing as always.

  52. Natsuki Loves to Bake

    Natsuki Loves to BakeBulan Yang lalu

    wuts a germeny 🤔

  53. yaliso gioouy

    yaliso gioouyBulan Yang lalu

    Lmao

  54. Joseph Clark

    Joseph ClarkBulan Yang lalu

    Super funny Ryan!! I wanna be funny!! No lie. BLAZE green MEDICINE YA'LL! ! ♧÷♧

  55. vinasu maaj

    vinasu maajBulan Yang lalu

    0:28 👏

  56. markisfine

    markisfineBulan Yang lalu

    BTW not funny

  57. chding zuure

    chding zuureBulan Yang lalu

    Whats that smell? "You mean the Christmas spirit???? Omg too funny

  58. markisfine

    markisfineBulan Yang lalu

    They stole this whole bit from a commercial for Chateau St Michelle. Here is the link : idreporter.net/v/video-h_NjgBrz2x0.html

  59. markisfine

    markisfineBulan Yang lalu

    ROYALTIES PLEASE Lol

  60. rebel ram

    rebel ramBulan Yang lalu

    Ryan would not use cheap nasty candles!!

  61. vinasu maaj

    vinasu maajBulan Yang lalu

    The jersey one killed me

  62. Marggie Ponce

    Marggie PonceBulan Yang lalu

    I don’t get why people trash New Jersey so much, have you smelled New York City? It reeks like hot garbage and the rats are there to prove it 🤷🏽‍♀️

  63. sotuur aeei

    sotuur aeeiBulan Yang lalu

    a Guest under the above circumstances, I would either not attend the event or leave on time or earlier with no problems.

  64. Mahima Romanoffsallymw

    Mahima RomanoffsallymwBulan Yang lalu

    He can just start talking like Deadpool people will leave

  65. sotuur aeei

    sotuur aeeiBulan Yang lalu

    The simple most polite thing to do is to offer an invitation - verbal and/or otherwise - with a stated End Time. Then about 15 minutes before that time, you can remind everyone

  66. Emily Blake

    Emily BlakeBulan Yang lalu

    Ryan’s sarcasm is everything I look for in a man ! 😂

  67. yo dude

    yo dudeBulan Yang lalu

    you know this was scripted by the tonight show's writers

  68. J M

    J MBulan Yang lalu

    The narrator killed it for me wasn't funny just annoying as fuck 😒👎

  69. BlueAngel

    BlueAngelBulan Yang lalu

    NJ ohhh my "the armpit of America" as some say.

  70. roouit patan

    roouit patanBulan Yang lalu

    "New Jersey" 🤣🤣🤣

  71. Redbird

    RedbirdBulan Yang lalu

    I'd start talking about our Jesus Christ Lord and Savior and watch the mongoloids get instant party-stopping diarrhea. Or just resort to liquid ass.

  72. roouit patan

    roouit patanBulan Yang lalu

    Perfect! Happy 2020

  73. jacasforever

    jacasforeverBulan Yang lalu

    New Jersey is shit