Funny Story Gabriel Iglesias stopped by Immigration Officer at Phoenix City Border Checkpoint

Komentar

  1. Exotic Toxic

    Exotic Toxic10 hari yang lalu

    1:29 I Dont Give A Shit 😂😂

  2. bob smith

    bob smithBulan Yang lalu

    Arlo Olson your a hack, the video repeats itself at 43:50

  3. michael urbano

    michael urbanoBulan Yang lalu

    1:28

  4. Elimelec Tafoya

    Elimelec TafoyaBulan Yang lalu

    I’m proud to be Mexican cus I have this dude 😂

  5. Dylan Lawson

    Dylan Lawson2 bulan yang lalu

    Fluffy's doing puffy that part had me dead

  6. Matthew Robert Thornton Jr.

    Matthew Robert Thornton Jr.2 bulan yang lalu

    Oh that shit would've been all over TMZ

  7. Abrahim Javed

    Abrahim Javed2 bulan yang lalu

    God damn Scooby Doo

  8. Trikisha Sarden

    Trikisha Sarden2 bulan yang lalu

    He sounds like Jeff Foxworthy or Larry the Cable Guy

  9. Trikisha Sarden

    Trikisha Sarden2 bulan yang lalu

    He is chubby and cute

  10. David Tolman

    David Tolman2 bulan yang lalu

    3:21

  11. STEVE COLLEY

    STEVE COLLEY2 bulan yang lalu

    Decent, but tiresome "collage" of several "good bits' from various dates. Very chopped up and several bits are repeated, repeated, repeated. Possibly a decent INTRODUCTION to hes humor.

  12. Sean Chandler

    Sean Chandler3 bulan yang lalu

    20:22 lol dude thats funny

  13. Tony Acosta

    Tony Acosta3 bulan yang lalu

    I don't give a shit lol

  14. Pinapple _

    Pinapple _3 bulan yang lalu

    We know he is funny

  15. Billie Larsen

    Billie Larsen3 bulan yang lalu

    I really liked fluffy. Till this video. Dressed like a woman... No better then Tyler Perry... Sad

  16. Jared Garcia

    Jared Garcia3 bulan yang lalu

    He is Mexican but looks Hawain

  17. Kenneth Pollard

    Kenneth Pollard3 bulan yang lalu

    Looks Mexican to me. Each to their own

  18. White Blogger Black Specs

    White Blogger Black Specs3 bulan yang lalu

    He got the TMZ thing nailed down 😂😂😂😂

  19. gillotte

    gillotte3 bulan yang lalu

    hahahaha I'm glad I wasn't eating or drinking when Gabriel got out of the suv in the dress! :D :D :D

  20. W GU

    W GU3 bulan yang lalu

    Fucking Scooby Doo man XD

  21. johnrichardziegler

    johnrichardziegler3 bulan yang lalu

    Man Can he make sounds , noises, and, do voices. P.S. Imagine this Fluffy and George Lopez working at The McDonalds near Disneyland.

  22. DrXKill YT

    DrXKill YTBulan Yang lalu

    johnrichardziegler imagine someone making this comment

  23. Brett Salling

    Brett Salling3 bulan yang lalu

    39:04 Three-quarter-tenths of a mile. smh :(

  24. Emilio Alvarez

    Emilio AlvarezBulan Yang lalu

    Oooh sorry mister fucking big brain

  25. Energy Jedi

    Energy Jedi3 bulan yang lalu

    at 37:21, What did he say? I couldn't understand. "how do you get in the what?? "

  26. Energy Jedi

    Energy Jedi3 bulan yang lalu

    @GamerEdgar7 and plus fish care and stuff Thanks!

  27. GamerEdgar7 and plus fish care and stuff

    GamerEdgar7 and plus fish care and stuff3 bulan yang lalu

    Energy Jedi “how you get in there Ese?”

  28. Venom girl553

    Venom girl5533 bulan yang lalu

    😆 lol

  29. Zadex E.E

    Zadex E.E5 bulan yang lalu

    My nigga

  30. Kasper Skyy

    Kasper Skyy5 bulan yang lalu

    Lots of repeated lines

  31. yamesss 123

    yamesss 123Bulan Yang lalu

    You realise he travels and performs in many places so there's going to be alot of repeated lines

  32. josh fike

    josh fike4 bulan yang lalu

    Gamer Boy lol Pay attention, some things were repeated 3 times

  33. Gamer Boy

    Gamer Boy5 bulan yang lalu

    Kasper Skyy no he didn’t

  34. hossam nasr

    hossam nasr5 bulan yang lalu

    This is funny im lmao so much

  35. hossam nasr

    hossam nasr5 bulan yang lalu

    I could watch this for days

  36. lol

    lol6 bulan yang lalu

    *I DONT GIVE A SHIT*