Detik Detik Kisruhnya Laga PANAS Indonesia vs Malaysia Kualifikasi Piala Dunia

Komentar

  1. Gilbran Maulana Herlano

    Gilbran Maulana Herlano42 menit yang lalu

    Malaysi ajelekj jjjhhh

  2. Nizam11222 Nizam11222

    Nizam11222 Nizam1122255 menit yang lalu

    Takpe..stadium kat malaysia mempunyai kawalan ketat..BERUK x dibenarkan masuk..klu masuk jgk..trak imingrasan menanti di pintu keluar

  3. Daus Fausto

    Daus FaustoJam Yang lalu

    Indonesia monyet...

  4. Daus Fausto

    Daus FaustoJam Yang lalu

    Orang asli asia...

  5. Hary Adi

    Hary Adi3 jam yang lalu

    Nasib baik suporter Malaysia tak ada yg tewas

  6. zamir saufi

    zamir saufi4 jam yang lalu

    Negara tidak bertamadun . Macam sampah .

  7. AnggaFazar12 FazarAngga21

    AnggaFazar12 FazarAngga215 jam yang lalu

    indonedia Jiiwa Jiwa Pemberani

  8. Bambang Wijaya

    Bambang Wijaya7 jam yang lalu

    pssi bodoh!! pecinta sepakbola kecewa;

  9. Robert Siregar

    Robert Siregar9 jam yang lalu

    negara yg di bawah ketiak inggris koq merasa hebat,,, wkwkwkwk lucu

  10. pulihang pulihang

    pulihang pulihang10 jam yang lalu

    Buat orang malasia gausah banyak tingkah gausah ngusik indonesia.kalo luh brani usik indonesia.tinggal pilih mau perang lawan bonek persija arema.apa lawan psht semut ireng

  11. Wisnu Alfarizi

    Wisnu Alfarizi10 jam yang lalu

    Malingsia malingsia gak kapok kapok di teror apa ya ๐Ÿคฃ

  12. Budak Getah

    Budak Getah11 jam yang lalu

    Bertemu dibukit jalil ya kawan๐Ÿ˜Š kami pula yang layan kamu semua , sebelum masuk lagi kami akan layan kalian datang ramai ramai berapa ramai yang mau makanan dihidangkan ๐Ÿ˜Š

  13. Enjin Yaburi

    Enjin Yaburi12 jam yang lalu

    seperti kerasukan jin , ambil aja pengeras suara dan dibacakan ayat ruqyah ....hanya syaitan iblis sukakan permusuhan dan kekacauan sebegini.. sedarlah kalian bahawa ada pihak yg mahu kita bermusuh .. musuh Islam sedang bekerja keras untuk mempercepatkan kemunculan dajjal dengan mencipta kekecohan peperangan dan sebagainya

  14. Truth Finder

    Truth Finder12 jam yang lalu

    kami terutamanya umat Islam Malaysia dan Indonesia adalah bersaudara dan saling menghormati dan menyayangi antara satu sama lain ...ada pihak yg secara sembunyi mereka mahu memecahbelahkan perpaduan Malaysia & Indonesia ..merekalah yg memulakan hasutan dan api kebencian sesama kita... sedarlah bahawa di akhir zaman fitnah akan berleluasa ..berhati-hati musuh2 kita amat licik mereka mahu memecahbelahkan perpaduan kita

  15. DstryrZ ID

    DstryrZ ID12 jam yang lalu

    Malaysia mah kampungan cux, masa cuma gol aja anarkisnya minta ampun, kita disebut negara tak maju oleh malaysia? Gpp yg penting hati dan otak kita lebih maju daripada otakยฒ si pig

  16. PC207

    PC20713 jam yang lalu

    hahaha malaysia katrok

  17. aiman syafiq

    aiman syafiq13 jam yang lalu

    jangan banyak bunyi di sini mari lah datang malaysia tempat saya . huhu . jumpa nanti

  18. mann

    mann13 jam yang lalu

    ๐Ÿ‡ฒ๐Ÿ‡พ๐Ÿท๐Ÿฝ

  19. Mr*R1zH4cK 091

    Mr*R1zH4cK 09114 jam yang lalu

    Teryanta malayanjing yg salah

  20. Pejuang Pubg

    Pejuang Pubg14 jam yang lalu

    Kalian itu salah malaysia korang jadi tamu indonesia kurang sopan,apakah korang pernah di ajar tentang agama tak?makanya korang jika bercakap jaga,jika INDONESIA MARAH NEGARA KALIAN BISA DI SERANG

  21. daniel 211967

    daniel 21196715 jam yang lalu

    Ni sebab bola ke?

  22. Fajar Suminto

    Fajar Suminto17 jam yang lalu

    Prestasi mah belakangan, yang penting barbar nomor satu, hahahaha..

  23. Acxe tokey

    Acxe tokey17 jam yang lalu

    Fifa mesti banned indon.

  24. Zaid Absyar

    Zaid Absyar19 jam yang lalu

    Terima aja kekalahan... Udah kalah.. Ternyata indog ngak bisa menang sama malaysia sampai bila pon

  25. Iqbal Aqil

    Iqbal Aqil20 jam yang lalu

    Bodoh indonesia

  26. ukulele versi anak amc

    ukulele versi anak amc20 jam yang lalu

    Klu gue ada di situ gue ambil bendera Malaysia gue injank injak bendara Malaysia itu

  27. Habal Habul

    Habal Habul21 jam yang lalu

    Hahah jumpa bukit jalil indonesia ๐Ÿ˜Ž

  28. Papa Azwraith

    Papa Azwraith21 jam yang lalu

    Pertama kalian ckp supporter Malaysia injakยฒ kerusi penonton. Apa kalian x lihat supporter Indonesia juga injakยฒ kerusi? Lepas itu katanya kepancing emosi, emosi apa bro kalo kalian mulakan provokasi? Lpas itu ckp Indonesia Jakarta dihina, jd selama ini kamu hina Malaysia ada kami buat yg buruk sma kamu? Hahaha pelik la warga indon. Kamu yg buat, kamu yg panas. Aih kalau x kuat psiko jgn la cetus provokasi. Kesian kamu masih level bawahan .

  29. tujuh sembilan

    tujuh sembilanHari Yang lalu

    kita Orang Indonesia tau apa itu saling menghargai tpi orng Indonesia tidak mau dikecilin ๐Ÿ˜Ž

  30. AZZAHRUN FAQIH

    AZZAHRUN FAQIHHari Yang lalu

    Itu Malaysia takut di bantai IDN makanya di teriak Indonesia

  31. GWC Channel

    GWC ChannelHari Yang lalu

    Manusia tidak lari sifat2 yg menjengkelkan.. Biarlah saudaramu membenci mu Jgn Kamu membenci saudaramu sendiri...chill

  32. Naz

    NazHari Yang lalu

    fans indonesia mental koyak.. bodoh! mcm monyet keluar dr hutan.

  33. AaromGamers

    AaromGamersHari Yang lalu

    Negara maling budaya tak tau malu....ngga punya ideologi...babu Inggris....

  34. Hansen Uwow

    Hansen UwowHari Yang lalu

    Kami endak ngejek kamu tapi kamu yang mulain ambil bendera kami.Kau rasa Kami endak panas ka kamu macam pencuri gitu ambil bendera ja!!!

  35. #PisangBash _l_

    #PisangBash _l_Hari Yang lalu

    Hope malaysian dont do like this .. So rude .. I know malaysia is the best country ...

  36. #PisangBash _l_

    #PisangBash _l_Hari Yang lalu

    Salam daro singapore .. Seriusly i dont like indonesia .. You all so rude .. Tiada pendidikan .. hope FIFA make different for Football Indonesia

  37. IQBAL-SPEEDCUBER

    IQBAL-SPEEDCUBER11 jam yang lalu

    @Tetty Kurniawan k

  38. Tetty Kurniawan

    Tetty Kurniawan14 jam yang lalu

    Go stupid

  39. Call me Mii

    Call me MiiHari Yang lalu

    Imagine a whole army of monkey try to attack you.. oh wait, i dont need to imagine it lmao.

  40. Visca Barca

    Visca BarcaHari Yang lalu

    Halah Malaysia dari dlu maling ko, budaya kami di ambil, di akuin, padahal gatau asal usul nya wkwk

  41. Bayu Priatna

    Bayu PriatnaHari Yang lalu

    Maklum bro terlalu anarkis malaysia

  42. Dio Arya Pratama

    Dio Arya PratamaHari Yang lalu

    Itu yg pake baju putih emotional banget nginjek2 bangku nya. Kasian bangku nya ga salah apa2 padahal ๐Ÿ˜ฏ

  43. smile ghost ghost

    smile ghost ghostHari Yang lalu

    Indo mari ke sabah aku ajar kamu cara main macam mana

  44. uninstal band

    uninstal bandHari Yang lalu

    Ohh ini awl nya. Bgsat

  45. Nur Hamida

    Nur HamidaHari Yang lalu

    Malaysia gembel

  46. Nizar Tsaqif

    Nizar TsaqifHari Yang lalu

    Bonek ,Arema, the Jak,viking bersatulah untuk memukul mundur Malaysia

  47. Dwi Yoga

    Dwi YogaHari Yang lalu

    Ulah tetangga sebelah

  48. HrthIskandar Nemesis's

    HrthIskandar Nemesis'sHari Yang lalu

    Before enter stadium.. Indonesia throws something dirty and sayed something bad... Soo is not our fault to payback.. And Its very complicated soo pls don't being bad for us.

  49. Skyfox#Foxy35 12

    Skyfox#Foxy35 12Hari Yang lalu

    Zoo atau stadium tuh? Ada monyet curi bendera ...tolong simpan tuh monyet di kandang ... ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  50. BURAGAS SELAMANYA

    BURAGAS SELAMANYAHari Yang lalu

    Sudah di BANNED. ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„

  51. [NBX] DEADKILL

    [NBX] DEADKILLHari Yang lalu

    Negara Malaysia adalah negara yg malas

  52. Daffa Fedora

    Daffa FedoraHari Yang lalu

    Salute sama yg ngambil bendera malaysia mantap

  53. rahmat rahmat

    rahmat rahmatHari Yang lalu

    Gak tau tata krama mulut asal ceplos aja ini kota indonesia sekali luh ngomong hina negara kami pasti terpancing lah baku hantam lah kita gue juga emosi liat suporter yang suka ngejek gitu malaysia gak tau malu ๐Ÿ˜ ๐Ÿ˜ ๐Ÿ˜ก

  54. BIBI TV

    BIBI TVHari Yang lalu

    SAYA BANGGA MENJADI NEGARA INDO YG MENTALNYA JENTELMEN

  55. Buni Jepara

    Buni JeparaHari Yang lalu

    Malaysa asu asu

  56. Buni Jepara

    Buni JeparaHari Yang lalu

    Malaysa asu

  57. Indra Kurniawan

    Indra KurniawanHari Yang lalu

    Malasyia dancok

  58. User Mantri

    User MantriHari Yang lalu

    Malasia a**

  59. Saidina Amirul

    Saidina AmirulHari Yang lalu

    Tunggu giliran kami pulak bila ultras kamu kunjung ditanah air kami...sebagai mana kamu lakukan di tempat kamu...seperti itu jgak kami akan lakukan...AWAS LO ADEK GUA ADA DI SANA SESAMA INDO VS MALAYSIA 2019 KEMARIN..

  60. Jeff Reder

    Jeff RederHari Yang lalu

    BKN B'GINI CARANYA KLO NEGARA BERJIRAN,,, HARUS BERSATU PADU DONG.....

  61. Fari Laa

    Fari LaaHari Yang lalu

    Indon bodoh cemburu kerana malaysia menang

  62. Ummi Norma

    Ummi NormaHari Yang lalu

    sebok kata orng maling dia tak sedar negara dia ramai yang menjadi pencuri bendara tu pon jadi dasar lo anjai