DaBaby Crushes Ice Cream While Eating Spicy Wings | Hot Ones

Komentar

  1. First We Feast

    First We Feast3 bulan yang lalu

    Thanks to everyone who came out to ComplexCon! Let's make it a full spice lord takeover next year.

  2. Oscar Wright

    Oscar Wright12 hari yang lalu

    This show needs bigger names in hip hop. Wayne, Drake, etc. Personally, I feel like J. Cole would be a great guest on the show.

  3. Bill Bobaggins

    Bill Bobaggins17 hari yang lalu

    idreporter.net/v/video-stqc-lBYHuI.html

  4. Sonia Caracuel

    Sonia Caracuel19 hari yang lalu

    I hijos de Mier**

  5. Sonia Caracuel

    Sonia Caracuel19 hari yang lalu

    I hijos de mierda

  6. Javier Diaz

    Javier Diaz26 hari yang lalu

    they gave him the hot sauce with sum bop in it

  7. Destiny Samura

    Destiny SamuraHari Yang lalu

    dah boy said I LiKee ICeCReaRm

  8. KING MAR1722

    KING MAR1722Hari Yang lalu

    I wanna try them

  9. Hlumile Manona

    Hlumile ManonaHari Yang lalu

    I like how DaBaby is engaging with the audience 😂👏🏾👏🏾🔥

  10. Tyrus RathanMayes

    Tyrus RathanMayesHari Yang lalu

    I don’t like the fake laughing in the background

  11. Tyrus RathanMayes

    Tyrus RathanMayesHari Yang lalu

    My bad tooo much laughingggg

  12. Jackson

    JacksonHari Yang lalu

    No more live!!

  13. Nolan Ruff

    Nolan RuffHari Yang lalu

    I don't like a lot of dababys music but his personality is fucking hilarious

  14. dollarsignwaterrr

    dollarsignwaterrrHari Yang lalu

    hes funny but shit he just being himself and being real yall laugh at anything these days

  15. Seyma Williams

    Seyma WilliamsHari Yang lalu

    "You like how i look in em turtle necks baby" My fucking hearttt😩

  16. Seahawkfan1108

    Seahawkfan11082 hari yang lalu

    Why did you have to ruin DaBaby's First We feast's episode appearance with a live audience? it's so much better when it's just the 2 of you....

  17. Showtime Snoozy

    Showtime Snoozy2 hari yang lalu

    Baby got some nice vocabulary

  18. Jayjay_ 2xs

    Jayjay_ 2xs2 hari yang lalu

    Damn, sorry Sean.. but this ain't it Chief. This shit *SUCKS" Live... 🤷🏾‍♀️🤷🏾‍♀️🤦🏾‍♂️🤦🏾‍♂️🤦🏾‍♂️🤦🏾‍♂️

  19. VisualCloak

    VisualCloak2 hari yang lalu

    i personally don't like DaBaby, i feel like he tries too hard.

  20. dollarsignwaterrr

    dollarsignwaterrrHari Yang lalu

    your feeling aint right

  21. Alejandro

    Alejandro2 hari yang lalu

    My grandma would’ve bodied this challenge, literally spice for her is favor 💀

  22. Anthony Felix

    Anthony Felix2 hari yang lalu

    Da baby moves “the crowd 😂😂😂”

  23. TheSmallest Tay

    TheSmallest Tay2 hari yang lalu

    DaBaby: begins to choke on Wing Audience: laughing hysterically

  24. Divine to be different

    Divine to be different3 hari yang lalu

    I dont like this new audience theme I like when he has the guest one on one

  25. Koma yiplord

    Koma yiplord3 hari yang lalu

    A diamond litterly just came off of one his teeths at: 10:24

  26. Jocelyn Nunez

    Jocelyn Nunez3 hari yang lalu

    The worst audience

  27. Simple Bri

    Simple Bri3 hari yang lalu

    Biggup knowledge

  28. Simple Bri

    Simple Bri3 hari yang lalu

    He too adorable . I'm aunty of the hood I wanna adopt him. 😊

  29. beauty253

    beauty2533 hari yang lalu

    17:43 I would melt

  30. SammySwervo

    SammySwervo4 hari yang lalu

    Nobody noticed the host didn’t take one sip of water or milk

  31. SammySwervo

    SammySwervo4 hari yang lalu

    Wait

  32. Cat Boi

    Cat Boi4 hari yang lalu

    This feels weird without the music

  33. Edward Aldana

    Edward Aldana4 hari yang lalu

    Why u look and dress like that

  34. Digby

    Digby4 hari yang lalu

    12:03

  35. Brandon Arias

    Brandon Arias4 hari yang lalu

    SHOUT OUT NC Dababy the goat no cap 🧢

  36. Jiren YTT

    Jiren YTT4 hari yang lalu

    Please ask eminem or nf or Joyner Lucas to try some of your spicy wings

  37. Josh Fotsch

    Josh Fotsch4 hari yang lalu

    This show is a lot worse with a crowd

  38. John Carl

    John Carl5 hari yang lalu

    Dababy is probably my favorite rapper. Dude seems down to earth

  39. John Carl

    John Carl5 hari yang lalu

    Wings without ranch is fuckin insane

  40. Zoë Suso

    Zoë Suso5 hari yang lalu

    y he eating w his grillz

  41. Mohit Kalro

    Mohit Kalro5 hari yang lalu

    DaBaby: I'm dying from these spicy wings. Audience: erupts in laughter DaBaby: (secretly) watch yo' selves, imma drop y'all, laugh again. Sean: DaBaby gonna off me, if I keep this up. Hahaha

  42. Dionne M IBleedBlue KY

    Dionne M IBleedBlue KY5 hari yang lalu

    😂😂🤣🥰🥰🥰

  43. Big Mike

    Big Mike5 hari yang lalu

    you're so beautiful sean or shawn or Shon however yoou spell it

  44. Talynn Sharp

    Talynn Sharp5 hari yang lalu

    im so upset hes eating with grills in

  45. Cristian Benavides

    Cristian Benavides6 hari yang lalu

    Does anyone else want ice cream now

  46. Awesomesause 111

    Awesomesause 1116 hari yang lalu

    Imagine the cameraman just accidently turns the camera around and it's just a studio with laugh tracks

  47. Ashley Hernandez

    Ashley Hernandez6 hari yang lalu

    Yayyy

  48. big boy

    big boy6 hari yang lalu

    Dax

  49. Makaveli 4hunnid

    Makaveli 4hunnid7 hari yang lalu

    Those really some weak ass wings I bet I could get through all

  50. Jacob Alfredo

    Jacob Alfredo7 hari yang lalu

    So it seems they’ve implemented Gary v’s ideas.

  51. Some Dude

    Some Dude7 hari yang lalu

    13:33 Da Bomb

  52. Boba Fett

    Boba Fett7 hari yang lalu

    DaBaby has the blackest voice in existence

  53. SoAx Phe0nIx

    SoAx Phe0nIx7 hari yang lalu

    i like how he was trynna watch his mouth cause of the young audience

  54. Michael Jimenez

    Michael Jimenez8 hari yang lalu

    1:05 "you ready to go baby on baby on these wings?" Lmao that shit was hella funny

  55. donda369

    donda3698 hari yang lalu

    Lol ohh wow there's no need to shame vegan food just eat dead bodies wtf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  56. Nah Coach

    Nah Coach8 hari yang lalu

    lil nas x hot ones ???

  57. skorpia g

    skorpia g8 hari yang lalu

    His grillz gonna melt🤣😂😬

  58. Tebogo Seatlhol

    Tebogo Seatlhol8 hari yang lalu

    knowledge

  59. McStankee

    McStankee8 hari yang lalu

    Composure.

  60. shaneisthename

    shaneisthename8 hari yang lalu

    Audience feels so fake

  61. 100 quintillion subs

    100 quintillion subs9 hari yang lalu

    Ay yo was good it's dababy

  62. Wesley EP

    Wesley EP9 hari yang lalu

    Not even a huge fan of dababy but I admire that hes such a character while just staying true to himself at the same time. Just an old fashioned entertainer of the people.

  63. Freddy Gonzalez

    Freddy Gonzalez9 hari yang lalu

    “I ain’t no bitch”😭😭😭 That’s my life’s quote!

  64. QueRTSD gaming

    QueRTSD gaming9 hari yang lalu

    No1 is not gonna talk about how he eating chicken with diamond

  65. Byuo J

    Byuo J9 hari yang lalu

    Dababy: blinks Audience: hahahahaha

  66. BRITTANY DICKERSON

    BRITTANY DICKERSON10 hari yang lalu

    I like the 1 on 1 connect instead of with the audience. It's to much laughing, instead of listening.

  67. bokb fun

    bokb fun11 hari yang lalu

    Rip DaBaby’s asshole

  68. The Notorious One Conor McGregor

    The Notorious One Conor McGregor11 hari yang lalu

    We neeeeeeed tyler the creator on this show 🙏🏿🙏🏿