CENDOL DAWET DARI SOLO - Didi Kempot Live in Solo

Komentar

  1. Mulya Ningsi

    Mulya Ningsi11 jam yang lalu

    Siapa suka cendol dawet ๐Ÿคญ๐Ÿคญ๐Ÿคญ๐Ÿคญ

  2. Dibta Azwan

    Dibta AzwanHari Yang lalu

    Yg setuju Didi kempot di Lampung like aminn

  3. Waslan

    WaslanHari Yang lalu

    Joss

  4. Junika Damayanti

    Junika Damayanti2 hari yang lalu

    merinding nontonnyaaaaa๐Ÿ˜‚

  5. Dini Pamungkas

    Dini Pamungkas3 hari yang lalu

    Nyampe hapal lagunya gara' dnger dimana" ๐Ÿ˜

  6. LASOLA GAMING

    LASOLA GAMING3 hari yang lalu

    Tak gintak.. gintak.. tak gintak.. Joossss.. Wassseekkkk

  7. Spectrum Bars

    Spectrum Bars3 hari yang lalu

    Cendol dawet from Boyolali Ambyar from Solo Didi Kempot From Solo Yang Penting Ambyar :") Berbeda-beda Tetap Satu

  8. Laurita Mboga

    Laurita Mboga4 hari yang lalu

    salam ambyarโค

  9. Ester Noviasari

    Ester Noviasari4 hari yang lalu

    Konser ning gbk pakde lord

  10. Hesti Triana

    Hesti Triana4 hari yang lalu

    ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿฅฐ

  11. Refi Mahrensa

    Refi Mahrensa4 hari yang lalu

    Gegara nganvas diputer lagu ini terus wkwkwkkn

  12. Refi Mahrensa

    Refi Mahrensa4 hari yang lalu

    Gegara nganvas diputer lagu ini terus wkwkwkkn

  13. Refi Mahrensa

    Refi Mahrensa4 hari yang lalu

    Gegara nganvas diputer lagu ini terus wkwkwkk

  14. Arka Navarro

    Arka Navarro5 hari yang lalu

    AMAZING SIH INI ... ๐Ÿ‡ฎ๐Ÿ‡ฉ๐Ÿ‡ฎ๐Ÿ‡ฉ๐Ÿ‡ฎ๐Ÿ‡ฉ๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’โค๏ธโค๏ธโค๏ธ

  15. Elise Saada

    Elise Saada5 hari yang lalu

    G ngerti lagu'y apa tapi aku suka,ada yg sama!? ๐Ÿ˜๐Ÿ˜

  16. Yohanes Dodit

    Yohanes Dodit5 hari yang lalu

    Pamer Bojo Mantap...Love Didi Kempot ๐Ÿ˜Š๐Ÿ™ salam hangat dari youtuber Lampung,18 oktober 19 ๐Ÿ‘๐Ÿ˜Š๐Ÿ‘

  17. lion fikyanto

    lion fikyanto5 hari yang lalu

    Rino wengi atiku rasane peteng Tansah kelingan kepingin nyawang Sedelo wae uwis emoh tenan Cidro janji tegane kowe ngapusi Nganti seprene suwene aku ngenteni Nangis batinku nggrantes uripku Teles kebes netes eluh cendol dawet Cendol dawet, cendol dawet seger Cendol cendol dawet dawet Cendol cendol dawet dawet Cendol dawet seger piro, lima ngatusan Terus gak pake ketan Ji ro lu pat nem pitu wolu... Dudu klambi anyar Sing neng njero lemariku Nanging bojo anyar Sing mbok pamerke neng aku Dudu wangi mawar Sing tak sawang neng mripatku Nanging kowe lali Nglarani wong koyo aku Nengopo seneng aku Yen mung gawe laraku Pamer bojo anyar Neng ngarepku Cidro janji tegane kowe ngapusi Nganti seprene suwene aku ngenteni Nangis batinku nggrantes uripku Teles kebes netes eluh neng dadaku ๏ฟผ

  18. jack steven

    jack steven5 hari yang lalu

    Gk ngerti liriknya, nikmatin ajja

  19. Super Joe

    Super Joe5 hari yang lalu

    Ngapain angkat tangan,angjat hp aja sambil bikin instastory :v

  20. Yosa Fajar

    Yosa Fajar6 hari yang lalu

    Obat rindu buat perantau.. Sehat terus pakdhe

  21. Tri susilawana

    Tri susilawana6 hari yang lalu

    Saya bangga sebagai orang Solo ๐Ÿ‘

  22. Didik Lewung

    Didik Lewung6 hari yang lalu

    Mas didi ajak duet sama abah lala

  23. Dek Hanif

    Dek Hanif6 hari yang lalu

    70%:nyari cendol dawet 30%:menikmati irama lagu

  24. panjul la

    panjul la6 hari yang lalu

    Bta asli maluku.sya nga ngerti lagunx clnx jowo bgett.tpi musikx dn suranx enak skli.lagunx di nyyikn pnyyi skrn..mntp..smoga mju trus dn jdi trendg nmr 1

  25. Urang Sunda,Jawa barat

    Urang Sunda,Jawa barat7 hari yang lalu

    Didi kempot konser di GBK auto datang walaw ticket puluhan juta!!!

  26. fadhil rabani

    fadhil rabani7 hari yang lalu

    Karya lagu beliau sungguh luar biasa..lagu ne langsung Mak jleebb nek ati...๐Ÿ˜๐Ÿค—

  27. Sania Sholikhah

    Sania Sholikhah7 hari yang lalu

    Ambyarrrrrrrr

  28. Rosi Rosilawati

    Rosi Rosilawati7 hari yang lalu

    Lagu nya org galau๐Ÿ˜…

  29. UNDERSKY NEW BJ

    UNDERSKY NEW BJ7 hari yang lalu

    bantu share n sub guys

  30. go cleon

    go cleon7 hari yang lalu

    Wong njowo ndii ya..??

  31. Budi Berkedikedi

    Budi Berkedikedi7 hari yang lalu

    Sewu kuto metu aq lagi kelas 3 sd ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…

  32. Ayu Ayoe Oye

    Ayu Ayoe Oye8 hari yang lalu

    seneng bgt bisa lht lgsg didi kempot...dan selfi brg bpk walikota Solo...

  33. Dwi Kurnasih Asih

    Dwi Kurnasih Asih3 hari yang lalu

    @Ayu Ayoe Oye habisnya persis sich...

  34. Ayu Ayoe Oye

    Ayu Ayoe Oye3 hari yang lalu

    Dwi Kurnasih Asih heheee bkn mbk....

  35. Dwi Kurnasih Asih

    Dwi Kurnasih Asih3 hari yang lalu

    Jangan" kmu yg main biolanya... Wkwkkw...

  36. bagus elangp

    bagus elangp8 hari yang lalu

    Konser GBK๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

  37. Akmal Maulana

    Akmal Maulana8 hari yang lalu

    Sobat ambyar ajibarang purwokerto banyumas jawa tengah

  38. Andy17 channel

    Andy17 channel8 hari yang lalu

    Salam buat sobat ambyar semua

  39. Lungguh Syam Prambudi

    Lungguh Syam Prambudi8 hari yang lalu

    0:19 ada genderuwo yang keluar

  40. Kisno Putra

    Kisno Putra8 hari yang lalu

    Ambyaaaarrrrrrr

  41. Oliver Persmed

    Oliver Persmed8 hari yang lalu

    Tuh cwek yg megang biola gunanya apa ?? Mending duduk aja dr pada maen biola kgak :v

  42. Muhammad Febriansyah

    Muhammad Febriansyah6 hari yang lalu

    Dia juga main... Tapi gk keliatan dikamera waktu mainya

  43. kartika sari

    kartika sari9 hari yang lalu

    MasyaAllah sumpek sumpek ngrungokne lagu iki langsung enteng ng ati pikiran

  44. Ririn Apriyani

    Ririn Apriyani9 hari yang lalu

    Tanggal 5 November 2019 Giliran Horook Boyolali Pakde Siiap Ambyarrrr bareng

  45. Ajril ReJa

    Ajril ReJa9 hari yang lalu

    ๐Ÿคข๐Ÿคข๐Ÿคข๐Ÿคฎ๐Ÿคฎ๐Ÿคฎ๐Ÿคฎ๐Ÿคฎ๐Ÿคฎ

  46. Cool Kids

    Cool Kids9 hari yang lalu

    Seng cover lagu ne minggiro sek, aq pngen ndelok pncipta asline

  47. AGIL Ikhsan

    AGIL Ikhsan5 hari yang lalu

    Goblokkk, kuwi seng nyiptane lagu iki, goblokkk

  48. Anak kampung

    Anak kampung9 hari yang lalu

    Saya bukan cucu om didi kempot, tapi saya ikut bahagia karena pada momen ini om didi mendapatkan tempat yg seharusnya sebagai seniman/ musisi ..! "he deserved got this position"..

  49. Abdul Hadi

    Abdul Hadi9 hari yang lalu

    Nggak ngerti artinya, tapi saya sukak lagu ini๐Ÿ˜…

  50. ASP chanell

    ASP chanell9 hari yang lalu

    Bahagianya indonesia..

  51. Wiwik Herawati

    Wiwik Herawati9 hari yang lalu

    Ommm Didi....lagune selalu gawe baper akoeh kangen mantan huhuhu...

  52. Ahmad Kosasih

    Ahmad Kosasih10 hari yang lalu

    Teles kebes netes eluh cendol dawet.....

  53. Nip Khan

    Nip Khan10 hari yang lalu

    salam damai sobat ambyar

  54. Hncrb 0021

    Hncrb 002110 hari yang lalu

    Mas Didikempot pokok e top markotop

  55. Novvi Ajja

    Novvi Ajja10 hari yang lalu

    Koyo ngene rasane wong nandang kangen Rino wengi atiku rasane peteng Tansah kelingan kepingin nyawang Sedelo wae uwis emoh tenan Cidro janji tegane kowe ngapusi Nganti seprene suwene aku ngenteni Nangis batinku nggrantes uripku Teles kebes netes eluh cendol dawet Cendol dawet, cendol dawet seger Cendol cendol dawet dawet Cendol cendol dawet dawet Cendol dawet seger piro, lima ngatusan Terus gak pake ketan Ji ro lu pat limo nem pitu wolu... Dudu klambi anyar Sing neng njero lemariku Nanging bojo anyar Sing mbok pamerke neng aku Dudu wangi mawar Sing tak sawang neng mripatku Nanging kowe lali Nglarani wong koyo aku Nengopo seneng aku Yen mung gawe laraku Pamer bojo anyar Neng ngarepku Cidro janji tegane kowe ngapusi Nganti seprene suwene aku ngenteni Nangis batinku nggrantes uripku Teles kebes netes eluh neng dadaku Dudu klambi anyar Sing neng njero lemariku Nanging bojo anyar Sing mbok pamerke neng aku Dudu wangi mawar Sing tak sawang neng mripatku Nanging kowe lali Nglarani wong koyo aku Nengopo seneng aku Yen mung gawe laraku Pamer bojo anyar Neng ngarepku Nengopo seneng aku Yen mung gawe laraku Pamer bojo anyar Neng ngarepku

  56. Emma Sukma

    Emma Sukma10 hari yang lalu

    Kpn konser d jkt mas????

  57. Dwi Haryanta Haryanta

    Dwi Haryanta Haryanta10 hari yang lalu

    Jakarta Pusat nyimak mantap melu seneng anak-anak muda penggemar campursari semakin ambyar

  58. Do De

    Do De10 hari yang lalu

    Wih mantap

  59. Anis Wararay

    Anis Wararay10 hari yang lalu

    Si cantik biola berperan mencair kan kemeriahan koncer

  60. Saya Aku

    Saya Aku10 hari yang lalu

    Mantap

  61. oddy Sukma

    oddy Sukma11 hari yang lalu

    Saya asli Sunda..dan saya g ngerti liriknya...tp saya suka bngtttt lagu2nya mas Didi...TOP bngt mas Didi...kpn konser d JKT mas???

  62. sursur507 milanisti

    sursur507 milanisti11 hari yang lalu

    Legend

  63. Paulus Yudananto

    Paulus Yudananto11 hari yang lalu

    Apakah ini lagu pemersatu wong Jowo? ๐Ÿ˜

  64. Eva Slstyana

    Eva Slstyana11 hari yang lalu

    Jepaaaaraaaa

  65. Nardi Nardi

    Nardi Nardi11 hari yang lalu

    Trimakasih Bang Gofar Sehat terus Pak De trimakasih sudah membuat suara saya hilang nyayi bareng Pak De di Senayan semalam bakal saya uber konsernya lagi di area jabodetabek salam Ambyar