Aku Belum Mahu Mati | TeleFilem

Komentar

  1. Vivian Nurie

    Vivian NurieHari Yang lalu

    Warna drahnya kicap oiii

  2. Nyah Urin

    Nyah Urin3 hari yang lalu

    Klakar dgn bibik yg dari indonesia cara dia pkaii tudung,

  3. Norasiah Halim

    Norasiah Halim4 hari yang lalu

    Maaf rasa cita ni kurang best 🤔

  4. mawar Bodas

    mawar Bodas5 hari yang lalu

    Mangkanya kalo datang ke negara orang itu harus sopan santun ..jangan lupa ucap Assalamualaikum dulu ..nama nya juga filem ..

  5. Siti alia Ahmad

    Siti alia Ahmad6 hari yang lalu

    Bnyk pengajaran best

  6. Foodpanda Foodpanda

    Foodpanda Foodpanda10 hari yang lalu

    😁

  7. nurul nina yaacob

    nurul nina yaacob12 hari yang lalu

    Betul ke bilik 301 berhantu

  8. Samsinar 76

    Samsinar 7615 hari yang lalu

    Gagal 1095

  9. Susan Martin

    Susan Martin16 hari yang lalu

    Of all places but why in Bali?

  10. Ko Soe

    Ko Soe17 hari yang lalu

    bersentuh antara lelaki atau perempuan yang bukan mahram sendiri berdosa (haram)

  11. Ko Soe

    Ko Soe17 hari yang lalu

    Aurat wajib tutup

  12. Ko Soe

    Ko Soe17 hari yang lalu

    Bagilah sirap banyak sikit

  13. Aminarsih Aminarsih

    Aminarsih Aminarsih20 hari yang lalu

    Nie cerita hantu apa cerita org takut mati.... Dr awal jerit2 je

  14. AmmarD 'zuls

    AmmarD 'zuls21 hari yang lalu

    actually dia tidur kat Jamban ke Balkoni ke atau Lantai sebenarnya..confuse aq citer ni..hurmm

  15. Tong Te

    Tong Te21 hari yang lalu

    Suka film malaysia sopan bajunya gak berbelit² pon crta nya

  16. Aishah Osman

    Aishah Osman24 hari yang lalu

    X sesuai lh kalau zara zya berlakon jahat

  17. Aisyah Solleh

    Aisyah Solleh25 hari yang lalu

    X paham laaaa,,,, 🤔🤔🤔🤔

  18. Parbat Kumar Gurmachhan

    Parbat Kumar Gurmachhan25 hari yang lalu

    Mariam cantik kl berhijab

  19. Jeff fariza

    Jeff fariza25 hari yang lalu

    Parokk....kai heel jalan jalan kt pasar🙆🙆🙆🙆🙆...

  20. Isma ardayani

    Isma ardayani25 hari yang lalu

    sayang .... dia jadi pemain drama yg mengingatkan org lain namun belum bisa mengingatkan dirinya sendiri:(( semoga segera menutup aurat juga kak🤗

  21. Easyandhardlife Ezza

    Easyandhardlife Ezza25 hari yang lalu

    Sebenarnya zara zya dah meninggal belum dalam cerita ni?? Kenapa laki dia sebut arwah? Tapi last2 ajak g umrah lak.

  22. puan nasha

    puan nasha24 hari yang lalu

    Belum. Dia da terlalu takut mati jd dia da jauh trbayang dan trbawak bawak. Mcm org yg koma brtahun tahun tp keajaiban Allah masih panjang umur. Masa koma tu mcm mcm dia je yg tau apa yg dia lalui. Kita yg dalam sedar ni pun bila tidur mcm mcm mimpi. Dia sedar tp hari hari kerap dia diganggu. Jd mcm mcm prasaan dah mcm xwaras skjp huhu. Dia trlalu takut mati. Huhu

  23. Anne Anggiana

    Anne Anggiana26 hari yang lalu

    Ziarah org meninggal tak pakai tudung

  24. Siti rosliza mohd shahril

    Siti rosliza mohd shahril26 hari yang lalu

    Crita baru kan ni? Emm tunang tak mrah ke bpeluk bsentuhan ?

  25. Wan Nur Qamarina

    Wan Nur Qamarina26 hari yang lalu

    BerdoSakah

  26. Ceq'Li

    Ceq'Li26 hari yang lalu

    jamaica hadirr

  27. Ruminah Kusnadi

    Ruminah Kusnadi26 hari yang lalu

    Salam dr hongkong

  28. xHEMO HEMOI

    xHEMO HEMOI26 hari yang lalu

    Terbaik lakonan dato adi putra❤❤

  29. Leha Tamrin

    Leha Tamrin26 hari yang lalu

    Jangan hanye untuk berlakon atau popular sahaja. kerana mati itu adalah pasti.

  30. Riska Rahim

    Riska Rahim27 hari yang lalu

    Begitu banyak pelajaran yang dapat kita ambil dari film ini dihujung cerita begitu berkesan menetes air mata mengingat dosa kita sendiri

  31. Adinda Kalila Rifda

    Adinda Kalila Rifda27 hari yang lalu

    Yang jadi maid tu Farah menantunya Fauziah Nawi kan, bagus bahasa Indonesianya

  32. Adinda Kalila Rifda

    Adinda Kalila Rifda23 hari yang lalu

    @Zainun Mohd noor o begitu, terima kasih informasinya 🤗

  33. Zainun Mohd noor

    Zainun Mohd noor24 hari yang lalu

    Iya...benar. mba Farah salah satu guru acting utama di akademi milik mertuanya, ibu Fauziah Nawi.

  34. sss zzz

    sss zzz27 hari yang lalu

    tgk cerita.. sbb rindu 2ketul ni ingt cerita zahira.

  35. Adinda Kalila Rifda

    Adinda Kalila Rifda27 hari yang lalu

    Kira drama hidayah & drama hantu😂🤣 tak seramlah sangat. Biasa je. Memang pun tak boleh bela patung, boneka dan gambar lukisan bernyawa sebab tempat jin duduk/tinggal. Salam dari Indonesia.

  36. Juwarti 100

    Juwarti 10027 hari yang lalu

    Itu rumah macem kuburan

  37. Juwarti 100

    Juwarti 10027 hari yang lalu

    Itu orang kok galak amat

  38. Catlover Mywold

    Catlover Mywold27 hari yang lalu

    TELEMOVIE YG AMAT BISING..TERJERIT2 MCM SETAN...PEMPUAN YG MMG LAYAK MATI..SOMBONG NK MAMPOS...MCM SIAL..🤢🤢🤢🔫🔫🔫😕😕😕🙁🙁

  39. Mohamad Khairul

    Mohamad Khairul27 hari yang lalu

    Patut yg berlakon ni ema maembong

  40. Shazlina Ramli

    Shazlina Ramli2 hari yang lalu

    Hahahah komen yg ni mmg win.. Ya la dri bertudung jdi free hair then rambut plak jdi karat 😂😂😂

  41. Nabilah Shakira

    Nabilah Shakira18 hari yang lalu

    TRUE

  42. n h

    n h23 hari yang lalu

    Dia kan tk ingat nk mati

  43. Hazrizam36 Rahemah

    Hazrizam36 Rahemah25 hari yang lalu

    Knp

  44. Asmanizal Zahari

    Asmanizal Zahari27 hari yang lalu

    Cerita hantu ke ni korang? Ahhaha.. nk tgk tapi seraammm

  45. Adinda Kalila Rifda

    Adinda Kalila Rifda27 hari yang lalu

    tak seram pun

  46. Dewi Anggraeni

    Dewi Anggraeni27 hari yang lalu

    Ayuk tengok

  47. ira taiwan

    ira taiwan27 hari yang lalu

    Tengok sbb ade abang adi putra,😍😍😍😍

  48. Khalis Imanina

    Khalis Imanina27 hari yang lalu

    makcik tu macam tau tau ja dia nak jerit terus bangun 🤣

  49. Khalis Imanina

    Khalis Imanina27 hari yang lalu

    melawat datang ziarah 🤔