Trippie Redd - Topic
Trippie Redd - Topic
Trippie Redd - Topic

Blending the elements of rap and trap with touches of emo and punk rock, Trippie Redd creates music that transcends through genres and resonates with audiences. The 18-year old Canton, Ohio native first emerged online in 2015 with a series of tracks and videos that launched him to viral success. People took notice. Trippie signed with Caroline-distributed Strainge Vision in 2017 and released A Love Letter to You, spawning a series of streaming hits including, โ€œLove Scarsโ€. In October 2017, Trippie followed up with his second mixtape, A Love Letter To You 2. Critics and fellow artists have taken notice, and the praise and invitations to feature on tracks speak for themselves. Trippieโ€™s unique vocal style has separated him from the pack. His tracks see him rap, croon, and distort his vocals into a slow-fade that keeps you guessing and makes you keep listening to see what heโ€™ll do next.

I TryI Try

I Try

2 bulan yang lalu

Everything BoZEverything BoZ

Everything BoZ

2 bulan yang lalu

Lil WayneLil Wayne

Lil Wayne

2 bulan yang lalu

Throw It AwayThrow It Away

Throw It Away

2 bulan yang lalu

Be YourselfBe Yourself

Be Yourself

2 bulan yang lalu

RIOTRIOT

RIOT

2 bulan yang lalu

ImmortalImmortal

Immortal

2 bulan yang lalu

!!

!

2 bulan yang lalu

Snake SkinSnake Skin

Snake Skin

2 bulan yang lalu

Signing OffSigning Off

Signing Off

2 bulan yang lalu

Under Enemy ArmsUnder Enemy Arms

Under Enemy Arms

2 bulan yang lalu

Keep Your Head UpKeep Your Head Up

Keep Your Head Up

2 bulan yang lalu

Mac 10Mac 10

Mac 10

2 bulan yang lalu

Snake SkinSnake Skin

Snake Skin

2 bulan yang lalu

RIOTRIOT

RIOT

2 bulan yang lalu

Keep Your Head UpKeep Your Head Up

Keep Your Head Up

2 bulan yang lalu

Lil WayneLil Wayne

Lil Wayne

2 bulan yang lalu

Everything BoZEverything BoZ

Everything BoZ

2 bulan yang lalu

Throw It AwayThrow It Away

Throw It Away

2 bulan yang lalu

!!

!

2 bulan yang lalu

Signing OffSigning Off

Signing Off

2 bulan yang lalu

Under Enemy ArmsUnder Enemy Arms

Under Enemy Arms

2 bulan yang lalu

ImmortalImmortal

Immortal

2 bulan yang lalu

Mac 10Mac 10

Mac 10

2 bulan yang lalu

I TryI Try

I Try

2 bulan yang lalu

Be YourselfBe Yourself

Be Yourself

2 bulan yang lalu

!!

!

2 bulan yang lalu

!!

!

2 bulan yang lalu

Mac 10Mac 10

Mac 10

3 bulan yang lalu

Mac 10Mac 10

Mac 10

3 bulan yang lalu

Under Enemy ArmsUnder Enemy Arms

Under Enemy Arms

5 bulan yang lalu

Under Enemy ArmsUnder Enemy Arms

Under Enemy Arms

5 bulan yang lalu

Diamond MindsDiamond Minds

Diamond Minds

11 bulan yang lalu

Emani InterludeEmani Interlude

Emani Interlude

11 bulan yang lalu

Negative EnergyNegative Energy

Negative Energy

11 bulan yang lalu

Camp Fire TaleCamp Fire Tale

Camp Fire Tale

11 bulan yang lalu

Fire StarterFire Starter

Fire Starter

11 bulan yang lalu

Elevate & MotivateElevate & Motivate

Elevate & Motivate

11 bulan yang lalu

TopangaTopanga

Topanga

11 bulan yang lalu

Loyalty Before RoyaltyLoyalty Before Royalty

Loyalty Before Royalty

11 bulan yang lalu

1400 / 999 Freestyle1400 / 999 Freestyle

1400 / 999 Freestyle

11 bulan yang lalu

I Tried LovingI Tried Loving

I Tried Loving

11 bulan yang lalu

Toxic WasteToxic Waste

Toxic Waste

11 bulan yang lalu

Can't LoveCan't Love

Can't Love

11 bulan yang lalu

So AliveSo Alive

So Alive

11 bulan yang lalu

Love Scars 3Love Scars 3

Love Scars 3

11 bulan yang lalu

A.L.L.T.Y. 3A.L.L.T.Y. 3

A.L.L.T.Y. 3

11 bulan yang lalu

WickedWicked

Wicked

11 bulan yang lalu

Can You Rap Like Me?Can You Rap Like Me?

Can You Rap Like Me?

11 bulan yang lalu

Poles 1469Poles 1469

Poles 1469

11 bulan yang lalu

It Takes TimeIt Takes Time

It Takes Time

11 bulan yang lalu

Romeo & JulietRomeo & Juliet

Romeo & Juliet

11 bulan yang lalu

Blade Of WoeBlade Of Woe

Blade Of Woe

11 bulan yang lalu

LimitlessLimitless

Limitless

11 bulan yang lalu

Never Ever LandNever Ever Land

Never Ever Land

11 bulan yang lalu

Deeply ScaredDeeply Scared

Deeply Scared

11 bulan yang lalu

Love ScarsLove Scars

Love Scars

11 bulan yang lalu

Stoves On 14thStoves On 14th

Stoves On 14th

11 bulan yang lalu

In Too DeepIn Too Deep

In Too Deep

11 bulan yang lalu

TopangaTopanga

Topanga

Tahun Yang lalu

DangerousDangerous

Dangerous

Tahun Yang lalu

In Too DeepIn Too Deep

In Too Deep

Tahun Yang lalu

Feel GoodFeel Good

Feel Good

Tahun Yang lalu

Overdose On L1feOverdose On L1fe

Overdose On L1fe

Tahun Yang lalu

Back Back BackBack Back Back

Back Back Back

Tahun Yang lalu

OverweightOverweight

Overweight

Tahun Yang lalu

HellboyHellboy

Hellboy

Tahun Yang lalu

Back of My MindBack of My Mind

Back of My Mind

Tahun Yang lalu

Deadman's WonderlandDeadman's Wonderland

Deadman's Wonderland

Tahun Yang lalu

TodayToday

Today

Tahun Yang lalu

Woah Woah WoahWoah Woah Woah

Woah Woah Woah

Tahun Yang lalu

Bust DownBust Down

Bust Down

Tahun Yang lalu

Let Me DownLet Me Down

Let Me Down

Tahun Yang lalu

Underwater FlyZoneUnderwater FlyZone

Underwater FlyZone

Tahun Yang lalu

BANG!BANG!

BANG!

Tahun Yang lalu

Forever EverForever Ever

Forever Ever

Tahun Yang lalu

How You FeelHow You Feel

How You Feel

Tahun Yang lalu

Bird ShitBird Shit

Bird Shit

Tahun Yang lalu

GoreGore

Gore

Tahun Yang lalu

Taking A WalkTaking A Walk

Taking A Walk

Tahun Yang lalu

Missing My IdolsMissing My Idols

Missing My Idols

Tahun Yang lalu

UKA UKAUKA UKA

UKA UKA

Tahun Yang lalu

TogetherTogether

Together

Tahun Yang lalu

Shake It UpShake It Up

Shake It Up

Tahun Yang lalu

Oomps RevengeOomps Revenge

Oomps Revenge

Tahun Yang lalu

Taking A WalkTaking A Walk

Taking A Walk

Tahun Yang lalu

Chair FallingChair Falling

Chair Falling

Tahun Yang lalu

Bust DownBust Down

Bust Down

Tahun Yang lalu

Me LikeyMe Likey

Me Likey

Tahun Yang lalu

How You FeelHow You Feel

How You Feel

Tahun Yang lalu

Komentar
  1. author

    wild670orange Xxx50 menit yang lalu

    ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅfiree

  2. author

    seb by2 jam yang lalu

    This is so underrated it pisses me off, this is my fave trippie song

  3. author

    Kyle Da Silva3 jam yang lalu

    Best song since ur latest album๐Ÿฆ‹๐Ÿ’ญโค๏ธand this hits hard

  4. author

    I am The one NF4 jam yang lalu

    Whoโ€™s listening before 2020

  5. author

    Cherelle Washington6 jam yang lalu

    I'm gonna come back here in the future Today is 10/22/19...

  6. author

    Diego Mods8 jam yang lalu

    <\3

  7. author

    Slick Rhoads9 jam yang lalu

    You appear to be just chilling... May I see your vibing license?

  8. author

    Alex Buchta10 jam yang lalu

    why tf s this clean

  9. author

    lil pp11 jam yang lalu

    My favorite music ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜

  10. author

    HXPPY_ 4LIY4H11 jam yang lalu

    Tbh I'm only 14 years old and I'm listening to his good music๐Ÿ˜๐Ÿ˜โ˜บโ˜บ๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š

  11. author

    My Booty12 jam yang lalu

    Me: whatโ€™s that book Spanish guy: 0:03

  12. author

    Buddha in a Blanket12 jam yang lalu

    Who still banging little kids!!

  13. author

    Bm tataboy0213 jam yang lalu

    Rip x rip Alejandro jr

  14. author

    Elijah arellano15 jam yang lalu

    Play this song at a party and every one is gonna be turnt in a matter of a seconds ๐Ÿ˜

  15. author

    Rai Sandhu19 jam yang lalu

    your love is my medicine

  16. author

    J4PE19 jam yang lalu

    when juice said "ifuhdabihinebabeiah" i felt that bro

  17. author

    DudeinHoody20 jam yang lalu

    donโ€™t look at my pfp please

  18. author

    RUTH TELLO22 jam yang lalu

    Suscribanse a trolmax sanchez

  19. author

    Clan TNL22 jam yang lalu

    Where is love scars 4 Ngl all 3 are BANGERS !

  20. author

    Jose Acosta23 jam yang lalu

    ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ˜”love scars still got me in my feels

  21. author

    Coltan Ferguson-MartinHari Yang lalu

    when my dad asks if im high 0:03

  22. author

    Noah FisherHari Yang lalu

    I miss this side of Trippie

  23. author

    Kevin ValdiviezoHari Yang lalu

    Nigga sounding like he just joined the Akatsuki๐Ÿ‘€๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿˆตโš›๏ธ๐Ÿ‰

  24. author

    Thibault KintzHari Yang lalu

    This song give me vibes

  25. author

    Benny HBabyHari Yang lalu

    I'll body someone and bury them to this

  26. author

    Latoya YatesHari Yang lalu

    A Young Bull changing the music game!! .. Your definitely setting the bar at another level... I havenโ€™t been this excited about music in a long time! I wanna live foreverrrrrrr yeeeaaahhh!!๐Ÿค˜๐Ÿฝ๐Ÿ’ช๐Ÿฝ๐Ÿ˜Žโค๏ธ

  27. author

    RProdHari Yang lalu

    Yall can call it "Lit" by Trippie Redd

  28. author

    Esther MoundlicHari Yang lalu

    Wonderful

  29. author

    Ruth BullardHari Yang lalu

    Marry me trippy I will submiss

  30. author

    El Loud TatuNovaHari Yang lalu

    Hora de volarse la cabeza :V

  31. author

    Greyson HattrickHari Yang lalu

    Oct 2019ayeeeeeeeeeeeeeee

  32. author

    Nicole WashingtonHari Yang lalu

    ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ

  33. author

    she's ignoring meHari Yang lalu

    Favorite

  34. author

    Ted GronckiHari Yang lalu

    myself sound like soul damn

  35. author

    Dorian HgeHari Yang lalu

    Love the "izjve diizb4 d82bfl" part

  36. author

    Daniel StoweHari Yang lalu

    Fire ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ I love Trippie Redd BTW No Homo Tho ๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ

  37. author

    SO LEGENDARYHari Yang lalu

    Who's banging this while banging ?

  38. author

    The KingHari Yang lalu

    Anunatis Alv Compa

  39. author

    Rafaelgo_2001 :vHari Yang lalu

    .

  40. author

    Doryan GGRHari Yang lalu

    Vengo por el vรญdeo de 1444

  41. author

    leshiabarr TJergerHari Yang lalu

    This is what god sounds like

  42. author

    Neo Borg2 hari yang lalu

    Feeling like steve o

  43. author

    OMG BUNNY :32 hari yang lalu

    Kevsjsgsjsbsbnshshbs mom: what you said hagshshsshbshsbs dad: what you saying son I f..... a bi... wit dad : with what I a fuckin the back with A Burberry on

  44. author

    Diogo da Silva Cardoso2 hari yang lalu

    i want the video clip !!!

  45. author

    Sebastian Gavriliu2 hari yang lalu

    This รฎs my album ๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ‘๐Ÿ‘Œ๐Ÿ˜˜๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

  46. author

    Sebastian Gavriliu2 hari yang lalu

    Reศ™pect to Kรขrgรขzstan ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ˜˜๐Ÿฅฐ๐Ÿ˜๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ‘ฟ๐Ÿ‘บ๐Ÿ‘น๐Ÿ‘Š๐Ÿค›๐Ÿคœโ˜ข๏ธโ˜ฃ๏ธ๐Ÿ‡ฐ๐Ÿ‡ฌ๐Ÿ‡ฐ๐Ÿ‡ฌ๐Ÿ‡ฐ๐Ÿ‡ฌ๐Ÿ‡ฐ๐Ÿ‡ฌ๐Ÿ‡ฐ๐Ÿ‡ฌ๐Ÿ‡ฐ๐Ÿ‡ฌ๐Ÿ‡ฐ๐Ÿ‡ฌ๐Ÿ‡ฐ๐Ÿ‡ฌ๐Ÿ‡ฐ๐Ÿ‡ฌ๐Ÿ‡ฐ๐Ÿ‡ฌ

  47. author

    Latoya Yates2 hari yang lalu

    Immortal is one of my Favs!! โค๏ธโค๏ธโค๏ธI want to live forever!! Yeeeaaah๐Ÿ’ช๐Ÿฝ๐Ÿšซ๐Ÿงข๐Ÿ’ฏ

  48. author

    Latoya Yates2 hari yang lalu

    This young Bull is so Underrated!! Soooo much growth & knowledge in his music. super talented!!๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ๐Ÿ’ช๐Ÿฝ๐Ÿ’ช๐Ÿฝ๐Ÿ’ช๐Ÿฝ๐Ÿ˜Ž๐Ÿ˜Ž๐Ÿ˜Ž๐Ÿ˜Ž๐Ÿ’ฏ๐Ÿ’ฏ๐Ÿ’ฏ๐Ÿ’ฏ

  49. author

    Hector Pintor2 hari yang lalu

    333 ๐Ÿ’™

  50. author

    Hector Pintor2 hari yang lalu

    Sage mode ๐Ÿ˜ซ๐Ÿ•‰๐Ÿ”ฅ

  51. author

    Jabari Johnson2 hari yang lalu

    *I SAID STOP LIL BIH U IN DANGER-*

  52. author

    Jesu5 K2 hari yang lalu

    Juice 2018: โ€œNow I take percs my stomach turningโ€ Juice 2019: โ€œNow I eat bigmacs my stomach growingโ€

  53. author

    GDawg322 hari yang lalu

    what the hell does he use to make such fire beats

  54. author

    Avengers Level Threat2 hari yang lalu

    *Only real fans remember when it was on Spotify for a while then got removed until the album dropped.*

  55. author

    Reese Boy2 hari yang lalu

    Used to listen to this on the back of da bus after a L in the basketball season๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

  56. author

    stay murdering2 hari yang lalu

    1400 gang nigga

  57. author

    Ruth Bullard2 hari yang lalu

    I wuv me some twippy

  58. author

    krista stonebraker2 hari yang lalu

    Who is lettin it bang in October lol

  59. author

    Isrra 20012 hari yang lalu

    Underrated song

  60. author

    Oskar Hernandez2 hari yang lalu

    Genuinely asking because I'm learning and unpacking my white privilege: As a Caucasian Latina, is it ok to make a cover of this song if I remove the n* word? Or would I still be claiming/appropriating something that does not belong to me. I genuinely do not want to hurt others if I cover this song. I greatly appreciate any response, and thank anyone who has the patience in responding in the first place. Criticism is 100% welcome, I take all accountability.

  61. author

    Sunrise2 hari yang lalu

    Hey Trippie what you doin what you thinkin

  62. author

    Goat Webb2 hari yang lalu

    2019

  63. author

    YeEt SkEeT2 hari yang lalu

    He kinda sounds like Juice Wrld

  64. author

    Samiraa x2 hari yang lalu

    underrated

  65. author

    Stephanie Munoz2 hari yang lalu

    Shit was splendid thanks

  66. author

    V- SMAX2 hari yang lalu

    Who still banging this in 2045

  67. author

    Joel Nava2 hari yang lalu

    1 year ๐Ÿ”ฅtoday

  68. author

    Ginia Hester2 hari yang lalu

    ๐Ÿ’™๐Ÿ™๐Ÿพ๐Ÿ˜‡

  69. author

    Shaheim Stephens2 hari yang lalu

    Your love is a drug I like to try todayyyyyyyyyyyyโ—๏ธ

  70. author

    DXN Graphics2 hari yang lalu

    1:48

  71. author

    Orlando Rubio2 hari yang lalu

    1:03

  72. author

    RizeFNๅคง2 hari yang lalu

    UNDERATED

  73. author

    George Rimpinen3 hari yang lalu

    0:03 *trying to talk to any kid from philly*

  74. author

    michaelah thomas3 hari yang lalu

    "Your love, is a drug. I'd like to try today" ๐Ÿ™ˆ๐Ÿค‘

  75. author

    John Revei3 hari yang lalu

    1,881,375 views at the moment and 143 comments this shit is weird af i went to his other songs and its like that its just weird to me anyone else?

  76. author

    John Revei3 hari yang lalu

    I'm so fucking confused how the hell is there 51 comments but there are 500k views...not assuming anything but maybe bots?

  77. author

    isaac Munoz3 hari yang lalu

    How u feel guys ๐Ÿ™๐Ÿ’”

  78. author

    Roberto3 hari yang lalu

    Itโ€™s 4 am and Iโ€™m tripping balls of shrooms singing THUGGER part

  79. author

    Kendrick Haynes3 hari yang lalu

    Shoutout Oomp

  80. author

    Downtown_Grunge3 hari yang lalu

    This reminds me on YBN Cordae.

  81. author

    z2 ExoticSync3 hari yang lalu

    one of trippie's most underated songs

  82. author

    KarmaSZN3 hari yang lalu

    69 snitched on u like to undo

  83. author

    vacant3 hari yang lalu

    Whole album still a masterpiece, new one is fire af too. Trippie never lacking

  84. author

    JASONTHESAVAGE13 hari yang lalu

    This is the better side of trippie Redd

  85. author

    Leevon robinson3 hari yang lalu

    Whoโ€™s banging this in 2019 lmao sense every body is commenting it

  86. author

    isaac Munoz3 hari yang lalu

    ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿšซ๐Ÿงข

  87. author

    Rasta Rockett3 hari yang lalu

    Sounds like drake

  88. author

    Twiz_ EasyGamZ9053 hari yang lalu

    You can try, I guarantee the shit won't work You can die, I guarantee the shit won't hurt I can't deny, I was fuckin' with you at first Pain killer in disguise, I can't feel a thing off the Percs I can't feel, tryna figure out if this shit is real I can't feel, tryna figure out if this shit real Rocket got them pints, nah for real Tryna pop me a motherfucking seal Big dripping, pussy nigga, real spill Keep a chopper by my side, a big Galil With your bitch, tryna Netflix and chill She don't want you, lil' nigga, what's your deal? Feel like Bob, pussy nigga, tryna build Third eye open just like the hills Try to test me and my niggas gonna kill Yeah, nah for real, nah for real No cap, pussy nigga, nah for real Nah for real, nah for real No cap, pussy nigga, nah for real Nah for real, nah for real You can try, I guarantee the shit won't work You can die, I guarantee the shit won't hurt I can't deny, I was fuckin' with you at first Pain killer in disguise, I can't feel a thing off the Percs Feel the breeze like your ass in a skirt I'm a chemic in the kitchen like a nerd Go with killers, they gorillas, go berserk You a pussy nigga, better stay in church Whip it up, Mrs. Butterworth Tryna get my niggas to go to work I'ma hit you where it hurts Leave your pussy ass right up in the dirt Bad foreign bitch and she like to flirt Working good like a clerk Big ass chopper make you twerk Put a nigga in a hearse Put a pussy nigga on a shirt Yeah, nah for real, nah for real No cap, pussy nigga, nah for real Nah for real, nah for real No cap, pussy nigga, nah for real Nah for real, nah for real You can try, I guarantee the shit won't work You can die, I guarantee the shit won't hurt I can't deny, I was fuckin' with you at first Pain killer in disguise, I can't feel a thing off the Percs

  89. author

    Jayme Pedone3 hari yang lalu

    WHos banGIN ThiS IN DEcember 2019?!?!?!?!? cuz Ill b preemptively! First!!!

  90. author

    Ajay Bediya3 hari yang lalu

    Originall song?

  91. author

    rudu tahir3 hari yang lalu

    the girl voice is too dope

  92. author

    DREAMรŸ3 hari yang lalu

    Whatโ€™s the definition of a freestyle? I always knew it as top of your head and go. But this shit was p l a n n e d

  93. author

    Zoรซ H3 hari yang lalu

    I knew this song before tik tok did

  94. author

    Michael Kempany3 hari yang lalu

    This song goes to hard

  95. author

    Michael Kempany3 hari yang lalu

    This is honestly the best album

  96. author

    Tracy Monroe3 hari yang lalu

    The slowed part ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ

  97. author

    Amy X3 hari yang lalu

    First time seem: yeah, it's good Second time seem: this music is amazing! Thirst time seem: I LIVE IN HEEEEELL

  98. author

    Team Skeeter wife eater3 hari yang lalu

    The 2nd one gonna be ass

  99. author

    IDropBotsForSun โ€ขโ€“โ€ข3 hari yang lalu

    Who her from NCH Snipe

  100. author

    Garrett Sanderson4 hari yang lalu

    My friend: whatโ€™s the WiFi password Me: check the router The router: 0:03